phpbb.nl niet bereikbaar totaal uit de lucht.
Forumregels
LEES: Algemene Voorwaarden. Dit forum is niet voor technische vragen!
LEES: Algemene Voorwaarden. Dit forum is niet voor technische vragen!
-
phpbb.nl niet bereikbaar totaal uit de lucht.
Hallo,
Is hier iemand die mij kan vertelen wat er loos is met phpbb kan al dagen niet op mijn forum .
En dus ook niet op de beheerders forum van hpbb dus vandaar hier mijn vraag.
En gaat dit euvel nog lang duren.
vr groet Hans (wingerwallie)
Beheerder van Wingers uut grunn.
Is hier iemand die mij kan vertelen wat er loos is met phpbb kan al dagen niet op mijn forum .
En dus ook niet op de beheerders forum van hpbb dus vandaar hier mijn vraag.
En gaat dit euvel nog lang duren.
vr groet Hans (wingerwallie)
Beheerder van Wingers uut grunn.
Re: phpbb.nl niet bereikbaar totaal uit de lucht.
welkom op phpbb.nl
Over welke website heb je het precies, want phpbb.nl doet het al de hele dag. Waarschijnlijk bedoel je een andere website, anyway wij kunnen je waarschijnlijk niets vertellen hoe en waarom omdat phpbb.nl niet is gerelateerd aan de één of andere hosting en/of forum aanbieder.
Over welke website heb je het precies, want phpbb.nl doet het al de hele dag. Waarschijnlijk bedoel je een andere website, anyway wij kunnen je waarschijnlijk niets vertellen hoe en waarom omdat phpbb.nl niet is gerelateerd aan de één of andere hosting en/of forum aanbieder.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
-
okk jammer heb via phpbb een forum www.wingersuutgrunn.nl maar deze is al dagen niet bereikbaar en normaal is er ook een beheerders forum voor ondersteuning deze is ook niet bereikbaar helaas dus tast in het duister weet niet waar ik mijn vragen heen moet vandaar leg ik het hier neer.
maar hier wordt ik dus helaas ook niet wijzer .
maar hier wordt ik dus helaas ook niet wijzer .
De software die je gebruikt voor je forum is phpBB. De webruimte waar je forum opstaat, heb je gekocht/gehuurd bij een hostingmaatschappij. De hostingmaatschappij is verantwoordelijk voor de bereikbaarheid van je forum, bij welke host zit je? Als ik kijk naar de whois van je forum dat staat er TransIP BV. Als dat je host is dan raad ik je aan een mailtje naar hun te sturen
Dit probleem lijkt mij niet phpBB gerelateerd, daarom kunnen wij helaas niks voor je betekenen.
Dit probleem lijkt mij niet phpBB gerelateerd, daarom kunnen wij helaas niks voor je betekenen.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Ik heb precies hetzelfde probleem met ons forum http://npsbbforum.nl/. Kunnen er al dagen niet meer op en ook ik weet niet waar ik met het probleem terecht kan. Misschien dat de Whois van mijn forum ook achterhaald kan worden zodat ik daar contact mee op kan nemen?
-
Als je iets meer weet zou je mij dan op hoogte willen brengen weet het ff niet meer..
Thkx voor je reactie.
Thkx voor je reactie.
Het domein npsbbforum.nl bestaat niet volgens SIDN.
Ik was daar inderdaad ook al aan het zoeken, maar kon het ook niet vinden. Bedankt in ieder geval.
--
Mijn forum valt onder phpbb en die kan ik wel opvragen. Domein hoort bij TransIP BV. Ik ga daar een mail heensturen.
Wingerwallie: stuur een mail naar transip.nl@vanbragt.com. Jouw forum valt daar ook onder.
--
Helaas, kreeg net antwoord dat phpbb niet verantwoordelijk is voor bbforum. Niet normaal dat je niet weet bij wie je terecht kunt.
--
Ben er inmiddels uit en ook voor jou Wingerwallie.
Check deze site en je weet waar je je mail naartoe kunt sturen. Voer je domeinnaam zonder www in en je krijgt het te zien. Wij zitten allebei bij TransIP BV.
https://www.sidn.nl/over-nl/whois/
--
Ik heb antwoord. De reden waarom de website offline is, komt vanwege een DDoS-aanval. Zo'n aanval lastig om tegen te gaan. Ze hopen dan ook dat dit de komende dagen gaat stoppen, maar zijn daarin eigenlijk machteloos.
--
Mijn forum valt onder phpbb en die kan ik wel opvragen. Domein hoort bij TransIP BV. Ik ga daar een mail heensturen.
Wingerwallie: stuur een mail naar transip.nl@vanbragt.com. Jouw forum valt daar ook onder.
--
Helaas, kreeg net antwoord dat phpbb niet verantwoordelijk is voor bbforum. Niet normaal dat je niet weet bij wie je terecht kunt.
--
Ben er inmiddels uit en ook voor jou Wingerwallie.
Check deze site en je weet waar je je mail naartoe kunt sturen. Voer je domeinnaam zonder www in en je krijgt het te zien. Wij zitten allebei bij TransIP BV.
https://www.sidn.nl/over-nl/whois/
--
Ik heb antwoord. De reden waarom de website offline is, komt vanwege een DDoS-aanval. Zo'n aanval lastig om tegen te gaan. Ze hopen dan ook dat dit de komende dagen gaat stoppen, maar zijn daarin eigenlijk machteloos.
Berichten samengevoegd
- Ger
-
ok thkx wordt vervolgt,hou het in de gaten
@Narcis: Zie regel 3.5; aub niet op jezelf reageren maar het laatste bericht bewerken. Ik heb je berichten nu samengevoegd.
Verder lijkt dit me geen zinvolle discussie in phpBB Discussie of support voor de software; het ligt simpelweg aan jullie provider en daar kunnen wij weinig mee aanvangen. Neem dus contact met hen op.
Verder lijkt dit me geen zinvolle discussie in phpBB Discussie of support voor de software; het ligt simpelweg aan jullie provider en daar kunnen wij weinig mee aanvangen. Neem dus contact met hen op.
slotje
- Ger