Total Webhosting Services Blaricum/ Neostrada oplichting?

Discussieer hier over alles rondom phpBB.
Forumregels
LEES: Algemene Voorwaarden. Dit forum is niet voor technische vragen!
Plaats reactie
Progresso
Berichten: 164
Lid geworden op: 11 jun 2017, 20:55

Total Webhosting Services Blaricum/ Neostrada oplichting?

Bericht door Progresso » 31 mei 2022, 19:30

Jarenlang was ik een tevreden klant van Neostrada. In oktober van 2021 kreeg ik opeens een bizar hoge factuur van hun. Binnen de drie maanden, de door hun zelf gestelde termijn in hun algemene voorwaarden, heb ik hier bezwaar tegen gemaakt en verzocht een goede factuur te sturen. Vorige maand heeft men ongevraagd en tegen de afspraken in het pakket omgezet naar een normaal pakket, alleen men vertikt het om het teveel betaalde terug te storten.

Vele tientallen mails zijn er over en weer gegaan. Meestal duurt het ook nog dagen voordat men daar eens reageert. Na maanden krijg ik het antwoord dat ik de boom in kan.

Wat zijn juliie ervaringen met de providers die opereren onder de vlag van total Webhosting Services uit Blaricum?
Laatst gewijzigd door Progresso op 01 jun 2022, 17:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
El torro
Berichten: 4165
Lid geworden op: 02 sep 2014, 21:28
Locatie: In het zonnige zuiden
Contacteer:

Re: Total Webhosting Services Blaricum/ Neostrada oplichting?

Bericht door El torro » 31 mei 2022, 21:54

Wat moest je dan betalen en hoeveel dacht je dat je moest betalen (welk pakket heb je)
Ik ben al jaren weg bij Neostrada wegens de hoge prijzen.

Progresso
Berichten: 164
Lid geworden op: 11 jun 2017, 20:55

Re: Total Webhosting Services Blaricum/ Neostrada oplichting?

Bericht door Progresso » 01 jun 2022, 17:35

Ik betaalde in oktober 2020 voor het "resellerpakket" €72.45. In 2021 kreeg ik een rekening van €362,85. Helaas was ik precies in die periode geveld (bijna letterlijk) door Corona en zag de factuur pas in december, net te laat voor de terugstorting met Ideal, maar op tijd volgens hun algemene voorwaarden.
Artikel 22. Prijzen
Tenzij bij een bedrag uitdrukkelijk anders is vermeld, zijn alle door Leverancier genoemde prijzen exclusief omzetbelasting en andere heffingen welke van overheidswege worden opgelegd.
Indien een prijs is gebaseerd op door Klant verstrekte gegevens en deze gegevens blijken onjuist te zijn, dan heeft Leverancier het recht de prijzen hierop aan te passen, ook nadat de Overeenkomst reeds tot stand is gekomen.
Leverancier is gerechtigd de gehanteerde prijzen in deze Overeenkomst jaarlijks, met maximaal het percentage van 5% of aan de hand van de relevante prijsindex van het CBS, te verhogen, zonder dat dit resulteert in een mogelijkheid voor Klant om de Overeenkomst op te zeggen. Prijzen kunnen daarnaast te allen tijde door Leverancier tussentijds worden verhoogd indien de tarieven van toeleveranciers, zoals maar niet beperkt tot, toeleveranciers van stroom, elektronische communicatiediensten, domeinnaamregistraties, IP-adressen, datacenters, software en (public) cloud-oplossingen stijgen, zonder dat dit resulteert in een mogelijkheid voor Klant om de Overeenkomst op te zeggen.
In afwijking van de voorgaande leden van dit artikel heeft Klant, indien hij een Consument is, het recht om de Overeenkomst te ontbinden als de prijzen worden verhoogd binnen drie maanden na het sluiten van de Overeenkomst.
Voor prijswijziging die niet plaatsvinden in het kader van Artikel 22.3 gelden dezelfde voorwaarden en procedures als voor wijziging van de Diensten en van deze Algemene Voorwaarden. Indien Leverancier de geldende prijzen wenst te verlagen is Leverancier gerechtigd deze verlaging direct, zonder mogelijkheid tot opzegging door Klant, door te voeren.
Ik ben nu zes maanden met die club bezig. Ik zou zeggen handen weg van alle bedrijven waar Total Web Hosting bij betrokken is.

Progresso
Berichten: 164
Lid geworden op: 11 jun 2017, 20:55

Re: Total Webhosting Services Blaricum/ Neostrada oplichting?

Bericht door Progresso » 01 jun 2022, 17:58

Hoe zijn jullie ervaring met Vimexx.nl?

Gebruikersavatar
El torro
Berichten: 4165
Lid geworden op: 02 sep 2014, 21:28
Locatie: In het zonnige zuiden
Contacteer:

Re: Total Webhosting Services Blaricum/ Neostrada oplichting?

Bericht door El torro » 01 jun 2022, 20:34

Veel beter dan met Neostrada, moet er bij zeggen dat Neostrade een aantal jaren geleden ook goed was toen ze nog zelfstandig waren.

Progresso
Berichten: 164
Lid geworden op: 11 jun 2017, 20:55

Re: Total Webhosting Services Blaricum/ Neostrada oplichting?

Bericht door Progresso » 01 jun 2022, 20:49

Ik ben echt altijd uitermate tevreden geweest over Neostrada.

Maar wat ik de afgelopen maanden mee maak is echt niet prettig.

Het is jammer dat er zoveel negatieve energie in dit soort zaken gaat zitten, nog even afgezien van de €300 die door het putje is gespoeld.

Maar ja, daar krijgen ze dus wel een hoop negatieve publiciteit voor terug. Altijd jammer als zaken zo moeten lopen.

Gebruikersavatar
AarClay
Berichten: 770
Lid geworden op: 10 feb 2005, 17:12

Re: Total Webhosting Services Blaricum/ Neostrada oplichting?

Bericht door AarClay » 19 jun 2022, 14:32

Ikzelf heb jaren bij Deziweb gezeten, wat later omgedoopt werd tot Reviced, enniet veel later werd overgenomen door Total Webhosting Solutions als moederbedrijf waarna het overging naar VIP internet, wat binnenkort over gaat naar YourHosting. Ik had gelukkig al een aangepaste VPS voor een riant bedrag, maar ik zag het al gebeuren dat ze hier vanaf zouden willen. Vooral omdat ze liever Managed VPS'servers verkochten i.p.v. Unmanaged. Begrijpelijk is zoiets aanzienlijk duurder.

Sinds enkele weken heb ik mijn site overgezet naar een VPS bij TransIP, en dat bevalt mij prima. pas wel een storing waarbij het geheugen een beetje vreemd deed, maar daar hebben ze netjes uitleg in gegeven.

Gebruikersavatar
Abraham54
Berichten: 753
Lid geworden op: 08 aug 2013, 14:51
Contacteer:

Re: Total Webhosting Services Blaricum/ Neostrada oplichting?

Bericht door Abraham54 » 26 jun 2022, 11:10

Ik zit bij Vimexx en gebruik webhosting Maximaal.
Ik gebruikte eerder Webhosting Compleet en na de upgrade naar Maximaal, merkte ik dat Maximaal langzamer was dan Compleet.
Uiteindelijk heeft Vimexx Maximaal kunnen optimaliseren, ik heb sindsdien geen klachten meer over de snelheid.
Lid van Unite against malware en ASAP - Alliance of Security Analysis Professionals

Progresso
Berichten: 164
Lid geworden op: 11 jun 2017, 20:55

Re: Total Webhosting Services Blaricum/ Neostrada oplichting?

Bericht door Progresso » 19 jul 2022, 14:25

Volstrekt uit het niets kwam er vorige maand opeens een mail binnen van Neostrada. Men heeft uitgelegd dat men de zaken niet juist hadden aangepakt en dat de desbetreffende servicemedewerkers functie elders hadden gekregen. Men was bereid om toe te werken naar een oplossing.

In het begin was ik enigszins sceptisch, gezien de uiterst negatieve ervaringen waar veel werd beloofd maar weinig waargemaakt. Ik kan echter niets anders zeggen dat het huidige team werkelijk alles in het werk heeft gezet om tot een bevredigende oplossing te komen en dat verdient complimenten.

Ik blijf voorlopig bij Neostrada. Die hele hosting wereld blijft mijn inziens het Wilde Westen van het internet.

Plaats reactie