welke versie phpBB.
Geplaatst: 20 jun 2026, 18:06
Goedenavond allemaal,
Sinds kort probeer ik een in ongebruik geraakt forum weer een beetje actief te krijgen. Inmiddels in Amerika al contact gehad met de juiste mensen die mij geholpen hebben om in te kunnen loggen als founder. Dat heb ik gedaan maar snap er verder niets van. Ik weet niet eens welke versie het forum is. Kan iemand dat misschien vertellen? Dan kan ik het bij volgende vragen in het juiste onderdeel van dit forum plaatsen. Het gaat om dit forum: https://nuav.forumotion.com/
Groet,
Mathieu.
Sinds kort probeer ik een in ongebruik geraakt forum weer een beetje actief te krijgen. Inmiddels in Amerika al contact gehad met de juiste mensen die mij geholpen hebben om in te kunnen loggen als founder. Dat heb ik gedaan maar snap er verder niets van. Ik weet niet eens welke versie het forum is. Kan iemand dat misschien vertellen? Dan kan ik het bij volgende vragen in het juiste onderdeel van dit forum plaatsen. Het gaat om dit forum: https://nuav.forumotion.com/
Groet,
Mathieu.