Edit rechten

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
Stefandv

Edit rechten

Bericht door Stefandv » 02 mei 2008, 11:10

• Modificatie & Versie:eigen
    Directe link naar de modificatie:nvt
    Adres van je forum: http:// nvt
    phpBB versie: Olympus
    Heb je onlangs een andere modificatie of stijl geïnstalleerd?Een aantal, maar nvt
    Wat is het probleem?
    Ik zoek de locatie waar phpbb bepaald of er een 'wijzig' knop moet komen bij een post
Even een uitlegje erbij.

Ik wil aan de wijzig knop een extra stukje javascript erbij zetten wanneer een moderator een post wijzigd welke niet van hemzelf is.
Nu word de img in view topic aangemaakt door $user->img('icon_post_edit', 'EDIT_POST'), welke verwijst naar de user class in includes/sessions.php

Dat extra stukje javascript toevoegen aan het plaatje is het probleem niet, maar de melding hoeft alleen maar te komen wanneer de moderator een post aanpast welke niet van hem is.

Ik kan dus niet vinden waar het script bepaald of de wijzigen knop naar voren komt of niet.

simpel gezegd, if($topic_post[user_id]!=$user->data['user_id']) { doe dat javascript erbij!}

iemand een idee?

Stefandv

Re: Edit rechten

Bericht door Stefandv » 02 mei 2008, 11:11

Crap, echt 10 seconden later vindt ik

"'U_EDIT' => (!$user->data['is_registered']) ? '' : ((($user->data['user_id'] == $poster_id && $auth->acl_get('f_edit', $forum_id) && ($row['post_time'] > time() - ($config['edit_time'] * 60) || !$config['edit_time'])) || $auth->acl_get('m_edit', $forum_id)) ? append_sid("{$phpbb_root_path}posting.$phpEx", "mode=edit&f=$forum_id&p={$row['post_id']}") : ''),"

eens kijken wat we daarmee kunnen doen

Stefandv

Bericht door Stefandv » 02 mei 2008, 11:24

Ach ik loop dus te rotzooien, moet van die img afblijven :D
Doe nog maar niet dicht, ik dacht er met

'U_EDIT_EXTRA' => (!$user->data['is_registered']) ? '' : ((($user->data['user_id'] != $poster_id && $auth->acl_get('f_edit', $forum_id) && ($row['post_time'] > time() - ($config['edit_time'] * 60) || !$config['edit_time'])) || $auth->acl_get('m_edit', $forum_id)) ? 'onclick="alert(\'test\')"' : ''),
te zijn :P

Alleen maakt hij er alert(="" test="" )="" van, heel vreemd.

Stefandv

Bericht door Stefandv » 02 mei 2008, 11:33

Sluit maar weer, ben er uit :)

Code: Selecteer alles

'U_EDIT_EXTRA' => (!$user->data['is_registered']) ? '' : ((($user->data['user_id'] != $poster_id && $auth->acl_get('f_edit', $forum_id) && ($row['post_time'] > time() - ($config['edit_time'] * 60) || !$config['edit_time'])) || $auth->acl_get('m_edit', $forum_id)) ? 'onclick="javascript:return confirm(\'Weet je zeker dat je deze post van ' .get_username_string('username', $poster_id, $row['username'], $row['user_colour'], $row['post_username']) . ' wilt wijzigen?\')"' : ''),
was voldoende, uiteraard nog wel ff de taal bestanden netjes regelen.

Plaats reactie