Media player plaatsen.
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Media player plaatsen.
Beste.
Hoe kan ik een media player boven aan het forum plaatsen dus onder de hoofdlogo.
En wat voor codes heb ik daar voor nodig.
Alvast bedankt
mvg
john
Hoe kan ik een media player boven aan het forum plaatsen dus onder de hoofdlogo.
En wat voor codes heb ik daar voor nodig.
Alvast bedankt
mvg
john
Re: Media player plaatsen.
Een mediaplayer verschijnt alleen als er inhoud wordt aangeroepen die mediaplayer gebruikt. In principe gebruik je daarvoor het OBJECT-element van HTML. Let wel dat bij elke nieuwe pagina het mediabestand opnieuw opgestart, en dat het in principe dus vrij zinloos is om te gebruiken op de manier zoals je wenst.
... Maar ik modereer (nog) niet.
Hoi Bee.Bee schreef:Een mediaplayer verschijnt alleen als er inhoud wordt aangeroepen die mediaplayer gebruikt. In principe gebruik je daarvoor het OBJECT-element van HTML. Let wel dat bij elke nieuwe pagina het mediabestand opnieuw opgestart, en dat het in principe dus vrij zinloos is om te gebruiken op de manier zoals je wenst.
Wou zou dan de beste oplossing zijn want ik wil graag de stream van de radio er boven willen hebben.
mvg
john
Het beste lijkt mij dan een apart venster wat een gebruiker zelf kan openen en sluiten. Dan heeft hij ook nog de keuze of hij naar de radiostream wil luisteren. Dat kan in principe gewoon buiten phpBB om, dan hoef je alleen een nieuwe link toe te voegen aan het menu.
Topic verplaatst van 3.0 Stijlen naar 3.0 Modificaties
- Bee
Beste Bee.
Bedankt ik zal er een aparte link voor maken.
Bedankt voor de snelle reactie.
mvg
john
Bedankt ik zal er een aparte link voor maken.
Bedankt voor de snelle reactie.
mvg
john
Bij een streaming radio kan je het wel op elke pagina zetten; die heeft per slot van rekening nooit hetzelfde (loopt gewoon door, ook bij refresh etc).
Dan moet je alleen nog iets inbouwen dat mensen kunnen klikken of ze het aan of uit willen.
Dan moet je alleen nog iets inbouwen dat mensen kunnen klikken of ze het aan of uit willen.
Hoi Salomon.
Deze topic kan dicht is op gelost
mvg
john
Deze topic kan dicht is op gelost

mvg
john
Ja, maar voordat de stream weer is gestart ben je toch al weer 15 seconden verder. In die 15 seconden kunnen de leukste dingen zitten, dus lijkt mij geen slim idee.Salomon schreef:Bij een streaming radio kan je het wel op elke pagina zetten; die heeft per slot van rekening nooit hetzelfde (loopt gewoon door, ook bij refresh etc).

@John1: Opgeloste topics hoeven niet dicht.
Hoi Mister Bee.
Wat bedoel je dat het 15 sec duurt voor de stream is op gestart...Nou Mister Bee daar heb ik geen 15 sec voor nodig hooguit 2 sec en de stream loopt
Of begrijp ik je verkeert..
mvg
john
Wat bedoel je dat het 15 sec duurt voor de stream is op gestart...Nou Mister Bee daar heb ik geen 15 sec voor nodig hooguit 2 sec en de stream loopt

Of begrijp ik je verkeert..

mvg
john
Pagina laden, Windows Media Player initialiseren, die meuk. Twee seconden heb ik nog nooit gehaald in ieder geval 

Je heb hellemaal gelijk Mister Bee het duurt zeker 15 sec en als het daar mee bijftBee schreef:Pagina laden, Windows Media Player initialiseren, die meuk. Twee seconden heb ik nog nooit gehaald in ieder geval

Ik wens het hele team een goed weekend toe..
mvg
john