Berichtkleur MOD gezocht

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
Agenia
Contacteer:

Berichtkleur MOD gezocht

Bericht door Agenia » 28 feb 2009, 15:27

Ik ben opzoek naar een MOD die ervoor zorgt dat de leden van mijn forum zelf hun geprevereerde berichtkleur kunnen instellen, en dit dan hun standaardkleur is. Ze zijn dus niet aan de algemene standaard forumkleur, bijvoorbeeld grijs, of wit, of iets anders, en hoeven dan niet de hele tijd de color-tags te gebruiken om een persoonlijk karakter aan hun posts te geven. Ik weet dat deze MOD al bestaat, maar kan hem nergens vinden. Een voorbeeld heb ik hier (gesloten forum). Iemand die weet waar deze MOD te vinden is, of eventueel hoe het zelf in te stellen?

marian0810
Contacteer:

Re: Berichtkleur MOD gezocht

Bericht door marian0810 » 28 feb 2009, 15:37

Je voorbeeld is een phpBB2 forum. Mods voor phpBB2 werken niet met phpBB3, waarschijnlijk bestaat er dus (nog) geen mod voor wat je zoekt.

Agenia
Contacteer:

Bericht door Agenia » 28 feb 2009, 15:45

marian0810 schreef:Je voorbeeld is een phpBB2 forum. Mods voor phpBB2 werken niet met phpBB3, waarschijnlijk bestaat er dus (nog) geen mod voor wat je zoekt.
Ah ja, ik dacht er net aan. Nou, hij is er dus ook voor phpBB3: http://forum.fantasyfreakz.com.

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 28 feb 2009, 18:57

Je phpBB copyright onbreekt, en zoals de algemene voorwaarde zeggen is het verplicht om deze te hebben om support te krijgen: http://www.phpbb.nl/algemene_voorwaarden

Wannneer het copyright terug is gezet kan je me of een andere moderator een PM sturen. Tot die tijd gesloten.

EDIT: topic heropend, forum is niet van de gebruiker.

Agenia
Contacteer:

Bericht door Agenia » 05 mar 2009, 21:03

*bump* Anyone? Het feit dat de twee voorbeeldfora voor zover ik weet de enige zijn met zo'n berichtkleur MOD, en deze nergens te vinden is, doet me vermoeden dat het een zelfgemaakte/ingestelde MOD is. En aangezien ik weet dat de admins daar niet echt heel 'goed' zijn, althans, naar mijn weet niet zo 'goed' om een compleet nieuwe ingewikkelde MOD te maken, lijkt het me dat het niet al te ingewikkeld zou moeten zijn om zelf te maken. Probleem is, dat ik bijna NIETS van php weet xD "^^ Iemand ideeën?

Pascal
Contacteer:

Bericht door Pascal » 05 mar 2009, 21:36

Die mod ben ik nog niet tegengekomen, mischien kun je hier een aanvraag doen?

http://www.phpbb.com/community/viewforum.php?f=72
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
You cut me open

Plaats reactie