- Modificatie & Versie: Modloos
Directe link naar de modificatie:
Adres van je forum: Besloten
phpBB versie:3.0.5.
Heb je onlangs een andere modificatie of stijl geïnstalleerd? Nope
Wat is het probleem? Op ons forum moeten vaak overzichten (standen) weergegeven worden. Makkelijk is het dan als er een soort tabel gebruikt kan worden, zodat de uitlijning er goed uitziet. Bijvoorbeeld de club, gespeelde wedstrijden en punten mooi onder elkaar. Gewone HTML-tags werken niet en ik las ook ergens dat dit niet wenselijk zou zijn. Dit zou de opmaak van het forum kunnen beinvloeden.
Tevens lijkt het me niet haalbaar dat ik alle gebruikers ga uitleggen hoe je als HTML een tabel met de hand moet inkloppen. Heeft iemand hier een tip cq. code voor?
Tabel of overzichten in topic kunnen gebruiken
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Tabel of overzichten in topic kunnen gebruiken
Re: Tabel of overzichten in topic kunnen gebruiken
Je kan een table maken met custom bbcodes. In het custom bbcode sticky in het support forum is precies uitgelegt hoe.
Hmmm, daar had ik al gezocht en nu nogmaals gekeken. Een snelle scan door de meer dan 30 pagina's geven mij geen antwoord. Tevens een search op jouw tip, brengt geen resultaten.
Kan je me misschien iets specifieker adviseren? Superdank!
Kan je me misschien iets specifieker adviseren? Superdank!
Geweldloos! Dank hiervoor.
Weet jij ook hoe ik een edit-tag kan maken, waarin ook de naam van de editor opgegeven kan worden?
Ik heb deze wel gevonden, maar daar kan ik niet edit=... in aangeven.
Weet jij ook hoe ik een edit-tag kan maken, waarin ook de naam van de editor opgegeven kan worden?
Ik heb deze wel gevonden, maar daar kan ik niet edit=... in aangeven.
Code: Selecteer alles
[edit]{TEXT}[/edit]
<div style=" background-color: #B5C7CE; -moz-border-radius: 10px; -webkit-border-radius: 10px; border: 1px solid #666; padding: 4px;" ><strong>Edit: </strong>{TEXT}</div>
Niet zo moeilijk:
[edit={TEXT1}]{TEXT2[/edit]
<div style=" background-color: #B5C7CE; -moz-border-radius: 10px; -webkit-border-radius: 10px; border: 1px solid #666; padding: 4px;" ><strong>Edit door {TEXT1}: </strong>{TEXT2}</div>
Krijg hem niet aan de gang. Ook ondanks het toevoegen van de krulhaak sluiten, achter tekst 2, mag het niet werken...