Instal.xml openen
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Instal.xml openen
De instal.xml van een MOD moet je openen met je browser, wel als ik rechtsklik op instal.xml en dan kies voor openen met internet explorer dan opent hij niet de instal maar ik krijg een soort van broncode.
Of bestaat er een andere manier om die te openen.
Of bestaat er een andere manier om die te openen.
Re: Instal.xml openen
Heb je wel de complete MOD uitgepakt, en niet alleen de XML file? De XMLfile heeft bijvoorbeeld ook de xsl file nodig.
Ik heb de primelink MOD gedownload en uitgepakt en daarbij krijg ik 2 mappen en 2 bestanden
Map 1: contrib
Map 2: root
Bestand 1: install.xml
Bestand 2: license.txt
Het xls bestand zit in de map contrib
Ik wil eens proberen om zelf een mod te instaleren wat niet veel werk vraagt maar ik krijg de install niet juist open
Map 1: contrib
Map 2: root
Bestand 1: install.xml
Bestand 2: license.txt
Het xls bestand zit in de map contrib
Ik wil eens proberen om zelf een mod te instaleren wat niet veel werk vraagt maar ik krijg de install niet juist open
heb die ook ligt aan ie ik open deze altijd met firefox of opera en gaat het perfect
Ik heb enkel IE 

anders eens proberen in dreamweaver of dergelijke
Als je deze bedoelt, bij mij werkt die perfect hoor. Downloaden, in zijn geheel uitpakken en dubbelklikken op install.xml. IE opent en doet zijn ding zoals het hoort.
Je kan de xml files niet lezen in dreamweaver. Enkel in de browser.frakke schreef:anders eens proberen in dreamweaver of dergelijke