autoMOD installeren
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

-
autoMOD installeren
hallo allemaal
ik wilde dus autoMOD installeren op het forum maar dat lukt niet
na het uploaden van de bestanden moet ik naar de instalmap gaan via explorer maar als ik dat dus ga doen dan krijg ik de volgende melding
Informatie
Verwijder of hernoem de installatiemap voordat je het forum in gebruik neemt. Zolang je dit niet doet zal alleen het beheerderspaneel bereikbaar zijn.
wat moet ik doen
ik wilde dus autoMOD installeren op het forum maar dat lukt niet
na het uploaden van de bestanden moet ik naar de instalmap gaan via explorer maar als ik dat dus ga doen dan krijg ik de volgende melding
Informatie
Verwijder of hernoem de installatiemap voordat je het forum in gebruik neemt. Zolang je dit niet doet zal alleen het beheerderspaneel bereikbaar zijn.
wat moet ik doen
Re: autoMOD installeren
Lijkt me dat je dan niet naar de
Je moet dus naar www.hetadresvanjeforum.nl/install gaan, en daar het installatie proces volgen.
/install
map bent gegaan 
Je moet dus naar www.hetadresvanjeforum.nl/install gaan, en daar het installatie proces volgen.
Jeroen
-
ja heb net 1 zinnetje gevonden hoe het moes wat ik moes ingeven bij de url
www.mijnsite.nl/forum/install/index.php
www.mijnsite.nl/forum/install/index.php
En dat doe je ook, en werkt dat?pilgrim903 schreef:ja heb net 1 zinnetje gevonden hoe het moes wat ik moes ingeven bij de url
http://www.mijnsite.nl/forum/install/index.php
Jeroen
-
dat werkt bijna goed
alles wordt geinstalleerd maar komt niet netjes in de beheerderspaneel te staan wordt een rommeltje
dus heb wer alles eraf gehaald in doe het gewoon opnieuw
alles wordt geinstalleerd maar komt niet netjes in de beheerderspaneel te staan wordt een rommeltje
dus heb wer alles eraf gehaald in doe het gewoon opnieuw
Wat gebeurd er dan? Krijg je foutmeldingen?
Probeer duidelijker te zijn
Probeer duidelijker te zijn

Jeroen
-
ja de benamingen klopte niet maar moes dat natuurliijk in de common.php zetten en dat was gelukt maar door het gerommel is het forum plat gegaan
dus even opnieuw erop zetten kreeg foutmeldingen in de database van sql storing of zo iets dergelijks maar denk dat het al bijna opgelost is
en dan gaan we het gewoon nog een keer proberen

dus even opnieuw erop zetten kreeg foutmeldingen in de database van sql storing of zo iets dergelijks maar denk dat het al bijna opgelost is
en dan gaan we het gewoon nog een keer proberen
Als je nog problemen hebt, post die foutmeldingen dan gewoon hier, dan kunnen we helpen 

Jeroen