pb,s zien door beheerder
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

-
pb,s zien door beheerder
hallo allemaal
is het mogelijk door beheerder te kunnen zien of bepaalde leden pb,s rond sturen naar derden en wat dat inhoud
gr
is het mogelijk door beheerder te kunnen zien of bepaalde leden pb,s rond sturen naar derden en wat dat inhoud
gr
Re: pb,s zien door beheerder
Daar heb je een modificatie voor nodig, bijvoorbeeld de Private Message Moderation MOD.
De MOD staat nog in het development forum, dat wil zeggen dat hij nog niet getest is en het gebruik er van is op eigen risico.
De MOD staat nog in het development forum, dat wil zeggen dat hij nog niet getest is en het gebruik er van is op eigen risico.
Verplaatst naar 3.0 Modificaties
- Pietje
Jeroen
-
oke bedankt daar ga ik me even in verdiepen
wel rekening mee houden dat (al ben jij eigenaar van een forum) dat dit schending van de privacy is.
Ik weet niet hoe het in Nederland is, maar hier in België mag zulk een mod in principe niet geinstalleerd worden tenzij dit uitdrukkelijk vermeld word op het forum zodat de mensen dit weten.
Ik weet niet hoe het in Nederland is, maar hier in België mag zulk een mod in principe niet geinstalleerd worden tenzij dit uitdrukkelijk vermeld word op het forum zodat de mensen dit weten.
Daar gaat al een discussie over, namelijk deze en is misschien wel intressant om even te lezen.
Jeroen
-
Persoonlijk vind ik dit geen zo'n eerlijke zet als beheerder.
Niet echt beleefd in de mensen hun privézaken gaan loeren.

vooral dat eigenlijk jahellraiser666 schreef:Persoonlijk vind ik dit geen zo'n eerlijke zet als beheerder.

Ik heb ooit een site geweten waar ze dit deden, toen het bekend werd dat dit al een tijdje gebeurde hadden de meeste leden zoiets van, als het beheer ons niet vertrouwd dan kunnen wij hen ook niet vertrouwen, met als resultaat een leegloop van dat forum en het einde van een van de leukste fora uit mijn eigen jeugdjaren.
Deze discussie graag hier voortzetten: viewtopic.php?f=52&t=49449
-
Herptile schreef:wel rekening mee houden dat (al ben jij eigenaar van een forum) dat dit schending van de privacy is.
oke duidelijk
daarom heb ik het ook nog niet gedaan wilde eerst even kijken naar de reakties van hoe en wat en wat je zecht heb je wel gelijk in
en wat ze verders melden hier onder is wel enigge kennis van waarheid
en dat is wel het laatste wat mensen willen toch
bedankt voor de informatie
en ik maak de juiste keuze door het niet te doen