Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
-
Anny
-
Contacteer:
Bericht
door Anny » 14 aug 2011, 12:20
Bij de style coffee time heeft de vorige eigenaar van het forum een resizer geinstalleerd. Nu wilde ik binnenkort om naar de style we_clearblue en dat is al geinstalleerd en voor zover mogelijk start klaar gemaakt. Ik zit alleen nog met het feit dat te grote plaatjes niet verkleind worden. Daarom had ik deze MOD gedownload en geinstalleerd volgens de aanwijzigingen. Dit is de eerste MOD die ik installeer en heb dus geen ervaring. Moest lachen om level gemakkelijk en installatietijd 5 minuten. Ik zwoeg al drie dagen erop
Ik weet niet wat ik verkeerd doe maar ik krijg het niet geregeld. Zouden jullie mij misschien kunnen helpen?
bvd
Anny
-
Paul
- Beheerder

-
Contacteer:
Bericht
door Paul » 14 aug 2011, 13:22
Wat lukt er niet aan? Je geeft wel erg weinig informatie behalve dat het niet lukt.
-
Anny
-
Contacteer:
Bericht
door Anny » 14 aug 2011, 13:45
Ik heb volgens de link alle handelingen doorgevoerd. Had alleen problemen met bewerking van viewmessage _print.html. Daar moest ik <!-- INCLUDE mods/reimg_content.html --> binnen de head zetten. Maar er was daar geen head. Bij overall_header.html en viewtopic_print.html lukte dit wel. Geen idee of dit de oorzaak zou kunnen zijn. Ergens doe ik iets verkeerd maar alleen geen idee wat. Op mijn site zie ik enkel dat de plaatjes niet verkleind zijn geen foutmelding dus.
Verder het bestandje install_reimg.php staat aan de root van mijn site. Staat die misschien verkeert?
Daarom ben ik al een keer of vier opnieuw begonnen en telkens volgens het lijstje de veranderingen afgewerktmaar het lukt mij niet om erachter te komen wat er aan de hand is. Zoals al vermeldt geen ervaring.
-
Ger
-
Contacteer:
Bericht
door Ger » 15 aug 2011, 08:10
Heb je de template wel vernieuwd in het beheerderspaneel?
-
Anny
-
Contacteer:
Bericht
door Anny » 16 aug 2011, 16:53
Ja ik heb de template van de style vernieuwd. Maar helaas zonder resultaat.
PHP install file
There is a PHP install file that needs to be run in order to complete the installation.
To run it point your browser to, for example, domain.tld/phpBB3/install_reimg.php
CODE:SELECT ALL
install_reimg.php
Deze moet dus in de root van
www.ildivoforum.com staan? of zit ik hier niet goed? Dat is het enige wat ik nog kan bedenken.
-
Neo
-
Contacteer:
Bericht
door Neo » 16 aug 2011, 17:00
-
Anny
-
Contacteer:
Bericht
door Anny » 16 aug 2011, 17:21
Ok nu heb ik alles gedaan. Alle bestanden geupload en vervangen. De drie bestanden bewerkt met het zinnetje dat voor de </head> moet staan. Die config geinstalleerd. De style vernieuwd. En nog is de resizer niet werkzaam. Waar kan ik nog meer fouten hebben gemaakt?
-
FreakyBlue
-
Contacteer:
Bericht
door FreakyBlue » 16 aug 2011, 20:11
Als je zeker weet dat je alle edits hebt uitgevoerd, de database installer hebt gedraaid en daarna je buffer hebt geleegd en je template/theme bestanden hebt vernieuwd, zou je nog naar de instellingen van deze MOD kunnen kijken. Deze vind je in het beheerderspaneel onder TAB algemeen, instellingen berichten en dan helemaal onderaan.
-
Anny
-
Contacteer:
Bericht
door Anny » 16 aug 2011, 20:27
Super heel hartelijk dank voor jullie antwoorden. Het is gelukt.