Problemen kopelen wordpress en PHPBB

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
gamestopnl

Problemen kopelen wordpress en PHPBB

Bericht door gamestopnl » 09 apr 2013, 08:17

• Modificatie & Versie: WP United en Automod 1.0.2
    Directe link naar de modificatie:
    Adres van je forum: http://www.forum.game-stop.nl en www.game-stop.nl
    phpBB versie:3.0.11
    Heb je onlangs een andere modificatie of stijl geïnstalleerd? Ja

Wat is het probleem?
Vannacht wou ik phpBB integereren met Wordpress, echter ging dit helemaal fout. Ik heb WP united geinstalleerd en krijg nu de volgende fout :
SQL ERROR [ mysql4 ]

Unknown column 'user_wpuint_id' in 'where clause' [1054]

Een SQL-fout deed zich voor tijdens het samenstellen van deze pagina. Contacteer de beheerder als dit probleem zich blijft voordoen.
Ook doet nu mijn Wordpress het niet meer. Als ik WP United verwijder uit phpBB dan krijg ik deze fout :
Fatal error: Cannot redeclare make_clickable() (previously declared in /home/XXXX/public_html/wp-includes/formatting.php:1573) in /home/XXXX/public_html/forum/includes/functions_content.php on line 679
Heeft iemand enige idee wat ik moet of kan doen? Een backup terug plaatsen werkt niet. Zie www.game-stop.nl voor de fout. forum.game-stop.nl werkt wel gewoon.

Skere

Re: Problemen kopelen wordpress en PHPBB

Bericht door Skere » 11 apr 2013, 14:48

Misschien kun je beginnen met het instellen van beveiliging tegen spam accounts, wiens deze er al meer dan 400 zijn geregistreerd op jouw forum.

Laatst omhoog gehaald door Skere op 11 apr 2013, 14:48.

Plaats reactie