Breed forum met Subliver2

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
maico

Breed forum met Subliver2

Bericht door maico » 03 dec 2008, 12:59

• Modificatie & Versie:
    Directe link naar de modificatie:
    Adres van je forum: http://beaglebendeforum.nl/tijdelijk/Forum
    phpBB versie:3.0.3
    Heb je onlangs een andere modificatie of stijl geïnstalleerd?
    Advanced Quick Reply
    board3 Portal
    Wat is het probleem? héél breed forum
Hoi,

Gisteren en vandaag ben ik heel de dag bezig geweest met twee modificaties te instaleren.
Advanced Quick Reply
board3 Portal

Portal opzich instaleren geen porleem werkt goed.
Echter wanneer ik de subsilver2 modificatie toe ga passen om de Afbeelding linkjes te krijgen gaat er iets mis met subsliver2.
Hij breekt helemaal uit naar ik denk een scherm resolutie van 10000 ofzo maw ik krijg een schrollbalk die eindeloos lijkt
Dit gebeurd als ik de overal_header heb gemod, ( tot wel 6 keer opnieuw gedaan, is het een ramp als ik dat stuk niet doe? )
subsilver2/template/breadcrumbs.html is geen probleem, ik zie dus nu wel mijn linkjes maar de modificatie in de overal_header heb ik niet doorgevoerd……

Ik denk na uren stoeien en knoeien laat maar even rusten en ga eerst maar wat anders doen.
Toen ben ik dus met de Advanced Quick Reply aan de slag gegaan maar ook hier loop ik tegen hezelfde probleem, wanneer ik op subsilver2 een onderwerp open waar ik kan antwoorden alles weer breed, dus vermoedelijk iets met de viewtopic.php fout gedaan dacht ik.
Eigenlijk het zelfde liedje opnieuw en nog eens opnieuw, maar het mocht niet baten.
Vanmorgen denk laat ik alles een op een andere server zetten, tja je haalt je op den duur alles in het hoofd.
Maar dat mocht niet baten, toen besloot ik om toch maar eens de Advanced Quick Reply te modden op een van mijn ander stijlen (getaway) …… daar geen enkel probleem.

Dus denk ik nu dat het niet aan mij ligt maar dat subsliver2 ergens overgevoelig voor is??
Wie kan mij hierbij helpen.

login met:
test
gebruiker

Derky
Contacteer:

Re: Breed forum met Subliver2

Bericht door Derky » 04 dec 2008, 15:42

Je test/gebruiker login werkt niet.

Weet je zeker dat je de juiste wijzigingen toepas op de juiste stijl?
prosilver-gebaseerd en subsilver2-gebaseerde stijlen verschillen enorm van elkaar hè. ;)

maico

Bericht door maico » 05 dec 2008, 14:22

Hoi,

Sorry ik had de oude databese weer vervangen :oops:
Vandaar het inloggen niet meer werkte, is hetsteld

Ondertussen heb ik het probleem met de breedte op Sulbsilver opgelost..... het zelfde gedaan met het enige verschil niet gemod met dreamweaver of SharePoint Designer maar gewoon met kladblok :roll:

Ondertussen ben ik wel weer tegen ee ander probleem aangelopen met prosilver.
De rechter kolom van het portal overlapt op de middelste?
Vanaf ee resolutie van 1300 breed is het wel goed, maarja de meeste mensen zitten op 1024 :)

En op de andere stiijl SEO ben ik mij kleuren zogoed als kwijt op het portal, als iemand daar een idee van heeft?

maico

Bericht door maico » 06 dec 2008, 18:31

maico schreef: Ondertussen ben ik wel weer tegen ee ander probleem aangelopen met prosilver.?
Dit is ook opgelost, dit lag dus ook aan het modden met de "verkeerde" editor :roll:
De overal_headers zijn daar op een of ander manier heel gevoelig voor, want schijnbaar passen sommige editord iets meer aan dan dat wat jezelf aangeeft!?

Mid

Bericht door Mid » 06 dec 2008, 18:42

Sommige verkeerde editors voegen ongewenste spaties toe, of andere rommel zoals opmaakcode.

maico

Bericht door maico » 06 dec 2008, 18:56

Thanx!

Wat zou een goede zijn dan?
Want ik doe eigenlijk standaard alles met frontpage/SharePoint Designer.

Derky
Contacteer:

Bericht door Derky » 06 dec 2008, 23:59

Je kan notepad++ gebruiken.

maico

Bericht door maico » 07 dec 2008, 08:39

veel dank voor jke recactie en link!
Ga ik deze eens standaard gebuirken, ziet er ook heel simpel uit net als ik :lol:

Plaats reactie