ledenlijst met vrij te kiezen velden

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Gebruikersavatar
Mar
Berichten: 47
Lid geworden op: 26 nov 2004, 11:54
Contacteer:

ledenlijst met vrij te kiezen velden

Bericht door Mar » 01 jan 2009, 19:44

  • Adres van je forum: http://www.praatmee-online.nl/
    phpBB versie:3.0.4
    Heb je onlangs een andere modificatie of stijl geïnstalleerd?Nee

    Wat is het probleem?
In de vorige versie van phpBB was het mogelijk om door middel van een ingebouwde modificatie User List, een overzicht te krijgen van alle leden. Je kon dan zelf ook kiezen op welke velden je wilde sorteren, maar ook welke velden je wel of niet wilde zien.
In de huidige phpBB3 versie is een groot deel van die functionaliteit overgenomen door de standaard ledenlijstfunctionaliteit, maar wel met een groot verschil. Je kunt namelijk wel sorteren op allerlei velden, maar als ik een overzicht wil van alle gebruikers en wanneer ze voor het laatst hebben ingelogd, dan kan ik wel sorteren op inlogdatum, maar ik kan de gebruikers niet weergeven mét deze inlogdatum. Het overzicht wat ik krijg bevat namelijk de aanmeldingsdatum en ik ben niet vrij in het kiezen van de weer te geven velden.
Kan iemand mij helpen dit probleem op te lossen, ik ben echt al een hele tijd aan het zoeken naar deze modificatie.

Plaats reactie