AJAX Chat aanpassingen

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
Jeroen

AJAX Chat aanpassingen

Bericht door Jeroen » 15 apr 2009, 17:18

• Modificatie & Versie: AJAX Chat van handyman
    Directe link naar de modificatie:
    Adres van je forum: http://
    phpBB versie: 3.0.3
    Heb je onlangs een andere modificatie of stijl geïnstalleerd? nvt

Wat is het probleem?
Hallo,

Ik heb de AJAX Chat van handyman nu al een half jaar op mijn forum staan.
Nu vraag ik me af of het volgende mogelijk is:
  • Leden bannen/uitsluiten van de chat
  • Een archief ergens maken waarin alle berichten staan. Hij verwijderd namelijk automatisch bij een bepaald aantal. Tenminste, verwijderd niet, maar maakt ze onzichtbaar. Ik kan ze wel terugzoeken in MySQL, maar ik dacht het moet dan toch ook mogelijk zijn om alle berichten op een pagina ergens terug te kunnen lezen.
    Wat voor code zou ik kunnen gebruiken om alle berichten op een pagina te krijgen (dan maak ik de rest zelf)
Misschien is hier al iets voor, maar heb niet echt iets kunnen vinden ;)
Graag jullie reacties.
Wijziging: Archief heb ik al gevonden!
Jeroen

Jeroen

Re: AJAX Chat aanpassingen

Bericht door Jeroen » 20 apr 2009, 15:09

Bovenstaande punten heb ik voor elkaar gekregen.

Zou het mogelijk zijn om een knop te maken, als iemand daar op klikt er een geluid word gestuurd naar iedereen in de chat? Een soort buzzer van MSN.

Dan denken jullie vast: dan word er misbruik van gemaakt. Maar daar gaat het nu niet om, ben benieuwd of zoiets mogelijk is ;)
Jeroen

mdltsod

Re: AJAX Chat aanpassingen

Bericht door mdltsod » 10 jun 2009, 10:39

Heb ook een vraagje betreffende deze ajax chat, heb deze ook als chat op het forum, maar wil eigenlijk een censuurfilter erin hebben, is dit mogelijk?
Sommige kunnen het namelijk niet laten om nogal wat @@$@#$ erin te zetten. Na een aantal berichten meer worden deze er vanzelf wel weer verwijderd, maar wil eigenlijk gewoon deze woorden er direct uitgefilterd hebben.

Heb al gezocht naar eventuele aanpassingen hiervoor, maar kon dit niet echt vinden. graag advies.. :( :)

Plaats reactie