- Modificatie & Versie: SEO mod 100 en Board3 Portal 103
phpBB versie: Laatste
Wat is het probleem?
Het probleem is ontstaan bij de SEO mod. Na die afgemaakt te hebben kom ik niet verder dan de portal, als ik op het forumlink klik, blijf ik op de portal. Vermoedelijk een probleem bij de HTacces, maar hoe is dit het beste op te lossen?
Hieronder mijn HTAcces:Als ik de regel voor de portal weghaal is de portal ook weg en werkt de SEO mod verder naar behoren. Maar jullie snappen al dat ik dat niet wil.Code: Selecteer alles
<Files "config.php"> Order Allow,Deny Deny from All </Files> <Files "common.php"> Order Allow,Deny Deny from All </Files> DirectoryIndex portal.php index.php index.html index.htm RewriteEngine on Rewriterule ^(.+)-f([0-9]*).html-(.+)$ ./viewforum.php?f=$2&$3 Rewriterule ^(.+)-(t|p)([0-9]*).html-(.+)$ ./viewtopic.php?$2=$3&$4 Rewriterule ^(.+)-f([0-9]*)s([0-9]*).html-(.+)$ ./viewforum.php?f=$2&start=$3&$4 Rewriterule ^(.+)-(t|p)([0-9]*)s([0-9]*).html-(.+)$ ./viewtopic.php?$2=$3&start=$4&$5 Rewriterule ^(.+)-f([0-9]*).html$ ./viewforum.php?f=$2&$3 Rewriterule ^(.+)-(t|p)([0-9]*).html$ ./viewtopic.php?$2=$3&$4 Rewriterule ^(.+)-f([0-9]*)s([0-9]*).html$ ./viewforum.php?f=$2&start=$3&$4 Rewriterule ^(.+)-(t|p)([0-9]*)s([0-9]*).html$ ./viewtopic.php?$2=$3&start=$4&$5
Ik wil dus gewoon mijn portal hebben, houden en beide mods met elkaar werkende krijgen.
Ik heb ook een probleempje met de overige pagina's als er in een topic meerdere pagina's zijn. In het topic zelf (HTML) wert het prima, maar als ik in het forum zelf ben en het topic zie met 3 pagina's en ik wil via die cijfers een pagina bezoeken, dan krijg ik een foutmelding omdat hij die xxxx.php niet kan vinden, wat logisch is aangezien het HTML moet zijn.
Probleem SEO mod en Portal
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Probleem SEO mod en Portal
Ik ben prima in vorm, dat buikje hoort bij die vorm!