- Modificatie & Versie:IP logger
Directe link naar de modificatie: Ben op zoek
Adres van je forum: Kan ik niet vermelden helaas
phpBB versie:3.06
Heb je onlangs een andere modificatie of stijl geïnstalleerd?Nee
Wat is het probleem? Ik ben op zoek naar een logger die het IP van een gebruiker logt elke keer als deze inlogt op het forum.
Volgens mij zit deze optie niet standaard in phpbb3 of ik kan hem in elk geval niet vinden.
Het gaat bijvoorbeeld om account die wel het forum bezoeken maar nooit iets schrijven dus ik kan niet de IP's van de geschreven berichten opzoeken.
Op zoiek naar een IP logger
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Op zoiek naar een IP logger
Re: Op zoiek naar een IP logger
Met de IP Search MOD kan je het IP adres van elke gebruiker opzoeken, ook al heeft hij/zij nog niet gepost.
Let op: deze MOD staat nog in het development forum en dat wil zeggen dat hij nog niet goedgekeurd is op veiligheid/functionaliteit door het phpBB.com MOD team. Het gebruik van de MOD is dus op eigen risico
Let op: deze MOD staat nog in het development forum en dat wil zeggen dat hij nog niet goedgekeurd is op veiligheid/functionaliteit door het phpBB.com MOD team. Het gebruik van de MOD is dus op eigen risico

Jeroen