Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
-
angelsport
Bericht
door angelsport » 02 jan 2010, 14:51
- Adres van je forum: http://forum.vidacore.nl
Event. modificaties op je forum: NVT
Wanneer ontstond het probleem? NVT
phpBB versie: 3.0.6
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? NVT
Wat is het probleem?
Hallo,
Ik heb een vraagje mbt een portal, Ik heb net een phpbb forum geinstalleerd en wil hierop een portal plaatsen. Ik heb gezocht op google en veel gelezen hierover maar er is mij nog een heleboel niet duidelijk.
Bijvoorbeeld er wordt gesproken over aanpassingen in het ACP maar ik kan niks vinden over portal aanpassingen in het ACP, is daar speciale software voor nodig voor het ACP? Ik kan ook nergens een NL handleiding vinden hierover misschien dat iemand mij een beetje wegwijs kan maken, of een duwtje in de goede richting geven. PS ik ben een leek met php.
Met vriendelijke groet,
..
-
David
-
Contacteer:
Bericht
door David » 02 jan 2010, 14:57
Een portal is een modificatie!
Deze kun je vinden op:
http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... 0&t=710295
Deze zul je stap voor stap moeten instaleren, Aangezien je zelf al aangeeft een leek te zijn zal ik niet meteen met een Portal beginnen, maar eerst kleinere modificatie oefenen

En zou zeker niet op een live forum beginnen, neem desnoods eerst een test forum waar je kan oefenen!
Als je op de link klikt kun je meer over de modificatie lezen... en een demo bekijken. Als je dan het bestand download staat er een install.xml in waar precies in staat wat er moet gebeuren!
Op zoek naar een vertaling voor je extensie?
vertalingen
-
Paul
- Beheerder

-
Contacteer:
Bericht
door Paul » 02 jan 2010, 15:15
Verplaatst naar MOD support
-
angelsport
Bericht
door angelsport » 02 jan 2010, 15:21
David bedankt voor je snelle reactie, dit is een test forum en wilde het daarop gaan proberen maar ik zal zeker je advies opvolgen.
Groetjes,
Angelsport
-
Jeroen
Bericht
door Jeroen » 02 jan 2010, 16:38
Misschien heb je iets aan dit
Modificaties installeren artikel op onze wiki.
Je moet aan het einde van de MOD installatie ook nog de DIY (Do It Yourself) doorlezen, daar staat vaak beschreven hoe je de module's in je ACP toevoegd.
Jeroen