Mod gezocht
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Mod gezocht
Ik zoek een mod welke bij het plaatsen van een post een aantal verplichte velden toont. Ik heb al in de mod database gezocht maar kan niet echt wat vinden. Weet iemand toevallig of een dergelijke mod bestaat?
Re: Mod gezocht
Je bedoeld dat er bij het openen van een nieuw topic al tekst in beeld staat zoals hier op de support forums of extra invulvelden?
Kan je het eens proberen duidelijker te beschrijven?
Kan je het eens proberen duidelijker te beschrijven?
Jeroen
Zoiets, maar dan anders 
Het gaat om het verkoop gedeelte van mijn forum. Daar wil ik bijvoorbeeld dat mensen een vraagprijs invullen. Dus dat er dan een invulveld staat net als naast "Onderwerp: ......". En wanneer dit leeg is er een opmerking verschijnt dat dit een verplicht veld is. Uiteindelijk moeten deze invulvelden samengevoegd worden tot 1 tekst in een bericht.
Maar aangezien dit forum gebruikt maakt van een soort template denk ik dat een dergelijke mod niet bestaat. Jammer want volgens mij is het goed te programmeren en is het een stuk duidelijker dan de vooraf ingevulde tekst. Jammer alleen dat ik niet kan programmeren.
Is het 'template' van dit forum ook een mod of is dit gewoon aan gepast in de code?

Het gaat om het verkoop gedeelte van mijn forum. Daar wil ik bijvoorbeeld dat mensen een vraagprijs invullen. Dus dat er dan een invulveld staat net als naast "Onderwerp: ......". En wanneer dit leeg is er een opmerking verschijnt dat dit een verplicht veld is. Uiteindelijk moeten deze invulvelden samengevoegd worden tot 1 tekst in een bericht.
Maar aangezien dit forum gebruikt maakt van een soort template denk ik dat een dergelijke mod niet bestaat. Jammer want volgens mij is het goed te programmeren en is het een stuk duidelijker dan de vooraf ingevulde tekst. Jammer alleen dat ik niet kan programmeren.
Is het 'template' van dit forum ook een mod of is dit gewoon aan gepast in de code?
- marian0810
- Contacteer:
Als het alleen maar bij het eerste bericht in een topic hoeft zou je deze kunnen gebruiken: http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... 0&t=810455
Kwestie van de vertaling aanpassen lijkt me...
Kwestie van de vertaling aanpassen lijkt me...
Hou er bij die MOD wel even rekening mee dat hij nog in het development forum staat.
Dat wil zeggen dat hij nog niet is goed gekeurd door het phpBB.com MOD team, gebruik er van is dus op eigen risico.
Dat wil zeggen dat hij nog niet is goed gekeurd door het phpBB.com MOD team, gebruik er van is dus op eigen risico.
Jeroen
Komt al een beetje in de buurt maar is alleen om een soort subtitel te maken.
Ik zoek iets uitgebreiders zoals bijvoorbeeld:
Onderwerp:
Staat:
Vraagprijs:
De invulvelden moet hij dan samenvoegen in de tekst waar de rest van het normale bericht staat.
Ik zoek iets uitgebreiders zoals bijvoorbeeld:
Onderwerp:
Staat:
Vraagprijs:
De invulvelden moet hij dan samenvoegen in de tekst waar de rest van het normale bericht staat.
- AirWarrior
Deze mod is van Wed Mar 05, 2008 5:23 am .Pietje schreef:Hou er bij die MOD wel even rekening mee dat hij nog in het development forum staat.
Is ie dan niet door ontwikkeld of vergeten over te zetten of nooit veilig gevonden??
Signed by:
AirWarrior
Heb fun in het leven, neem niet alles serieus.
AirWarrior
Geen idee of die auteur z'n mod ooit in het mod queue proces heeft gegooid.
Het enige wat we met zekerheid kunnen zeggen is dat hij niet in de MOD database staat en dus niet veilig verklaard is of op functionaliteit getest.
Het enige wat we met zekerheid kunnen zeggen is dat hij niet in de MOD database staat en dus niet veilig verklaard is of op functionaliteit getest.
Jeroen
- AirWarrior
ok vandaar. Is me duidelijk 

Signed by:
AirWarrior
AirWarrior