Smix Mod update meer niet dan wel

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
radegast

Smix Mod update meer niet dan wel

Bericht door radegast » 01 okt 2010, 14:42

Het updaten op zich werkt wel ( ophalen en plaatsen van de rss-berichten ) maar het activeren van de opdracht tot plaatsen wil maar niet lukken. Dan loop ik te zoeken in de basis configuratie en dan wil het wel eens werken maar als ik er dan niets meer in verander werkt het ook niet meer.

Dit zijn de basis instellingen die je al dan niet kan activeren:
Index init:
If enabled, index.php will init downloading of ONE feed
Index posting:
If enabled, after initiation on index.php, content will be posted to forum
Wat bedoelen ze met initiation van de index.php? En hoe doe je dat want ik denk dat daar ergens de oorzaak ligt.
Cron init:
Enable, if you´ll use a CRON job for updating the feeds (update_feeds.php in phpBB ROOT directory). If enabled, index.php will never init downloading or posting of feed and ALL feeds will be updated.
Deze vind ik lastig om te begrijpen :oops: Er staat dat als je een cron gebruikt dat je deze optie moet activeren. Als je ze activeert zal index.php nooit beginnen met berichten downloaden en plaatsen en ALLE feeds zullen geupdate worden. Wat is het dan: worden ze geupdate of niet?
Cron is overigens niet mogelijk op m'n site. M'n backup moet ook via een andere site gebeuren om een cronjob uit te voeren.
Cron posting:
If enabled, after initiation on cron.php, content will be posted to forum
Als ik de eerste 2 activeer dan werkt het voor 1 keer ( voor 1 feed zoals er staat )
Maar daarna dus niet meer. :(

Alvast bedankt voor het lezen.

radegast

Re: Smix Mod update meer niet dan wel

Bericht door radegast » 04 okt 2010, 13:08

Het is opgelost. 8-)

Bedankt voor het meedenken. :roll:

Plaats reactie