- Modificatie & Versie:de laatste
Directe link naar de modificatie: https://www.phpbb.com/customise/db/mod/ ... ead_posts/
Adres van je forum:
phpBB versie: 3.0.12
Heb je onlangs een andere modificatie of stijl geïnstalleerd?- portall board3
- reimg resizer
- pm on first login
- phpbb gallery + portall block
- ads ...
- extra navbar
- gebruikergegevens links geplaatst, search box verwijderd, logo gecentreerd, ...
Hallo,
Ik zit met een vraag, op ons oude forum phpbb2.x hebben we de functie als we naar het forum gaan en een bericht bekijken dat te lang is, om dit opnieuw toe te voegen bij de ongelezen berichten. Op deze manier kunnen we dit nog even rustig doornemen als we wat meer tijd hebben. Zie http://www.koivrienden.be/phpBB/viewtopic.php?t=11041 in de rechter bovenhoek het icoontje van een blad. Bestaat er zo iets, is dit moeilijk in te bouwen voor phpbb3.x?
Alvast bedankt voor jullie antwoorden
Toevoegen aan ongelezen berichten.
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Toevoegen aan ongelezen berichten.
Laatst gewijzigd door danny1969 op 09 dec 2013, 16:32, 3 keer totaal gewijzigd.
Re: Toevoegen aan ongelezen berichten.
WOW vlugge support, dank je Ger bekijk dit deze avond even maar denk wel dat dit het is wat we zoeken.
Ik heb deze even geïnstalleerd op prosilver maar zie niks gewijzigd, blijkbaar ergens een fout gemaakt. Ik denk best alles even overlopen of hebben jullie een idee waar ik zeker even moet kijken?
Bij gebrek aan screenshots weet ik ook niet echt goed wat er waar zal komen. Kunnen jullie me dit even vertellen?
Alvast bedankt voor de antwoorden
Bij gebrek aan screenshots weet ik ook niet echt goed wat er waar zal komen. Kunnen jullie me dit even vertellen?
Alvast bedankt voor de antwoorden

Heb je de template en het thema ververst in het beheerderspaneel?
Had ik gedaan, ook het buffer heb ik even geleegd echter nog steeds totaal niks te zien in de berichten. Ik overloop alle wijzigingen nog even deze avond. Ben nochtans geen enkele hindernis tegen gekomen?
edit: support template aangevuld
edit: support template aangevuld
Als het goed is zie je -indien ingelogd- naast ieder bericht een linkje om dat bericht als ongelezen te markeren. In Prosilver is dat naast het "back to top" icoon 
Het *kan* zijn dat je die link niet ziet doordat je alleen de engelse tekst hebt toegevoegd en niet de nederlandse. Je moet de wijzigingen voor
)
Het *kan* zijn dat je die link niet ziet doordat je alleen de engelse tekst hebt toegevoegd en niet de nederlandse. Je moet de wijzigingen voor
language/en/common.php
dan ook toepassen op language/nl/common.php
(en dan wellicht meteen vertalen. 
Dank "Ger"je om te vertellen wat ik waar moet zoeken en bedankt om mee te denken.
Echter had ik er wel aan gedacht om ook de Nederlandse tekst toe te voegen met vertaling van die enkele regeltjes. Ik heb voor alle zekerheid het forum even in het Engels bekeken en ook daar zie ik geen linkjes.
Ik denk dat er niks anders zal opzitten dan deze avond alles even te overlopen, of het zou moeten zijn dat jullie nog ideeën hebben?
Alvast bedankt
Echter had ik er wel aan gedacht om ook de Nederlandse tekst toe te voegen met vertaling van die enkele regeltjes. Ik heb voor alle zekerheid het forum even in het Engels bekeken en ook daar zie ik geen linkjes.
Ik denk dat er niks anders zal opzitten dan deze avond alles even te overlopen, of het zou moeten zijn dat jullie nog ideeën hebben?
Alvast bedankt

Als ik kijk naar dit bestand: http://koivrienden.com/styles/prosilver ... _body.html
dan zie ik niet de toevoeging in de template.
dan zie ik niet de toevoeging in de template.

Bij het uploaden was het fout gelopen, dacht alle gewijzigde bestanden mooi in de root map mod ingewerkt te hebben. Echter had ik de map "template" onder stijlen geplaatst in plaats van onder prosilver. Zal in de toekomst wat beter mijn gedachten er moeten bijhouden.
Moet het nog even uittesten maar denk dat installatie geslaagd is.
Thnx,

Graag gedaan.
PS: Ger hoef je niet tussen aanhalingstekens te zetten hoor, het is gewoon mijn voornaam.
PS: Ger hoef je niet tussen aanhalingstekens te zetten hoor, het is gewoon mijn voornaam.