Style + MYSQL

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
Joopjr

Style + MYSQL

Bericht door Joopjr » 22 okt 2007, 11:26

Ik wil de style van me site gebruiken, in de style van me site zitten in de header een aantal SQL querys...

Iets zoals:

Code: Selecteer alles

$nieuwsinfo2 = mysql_query("SELECT * FROM site_nieuws ORDER BY datum DESC, id DESC LIMIT $aantalnieuwsinfobalk");
		while($nieuwsinfo = mysql_fetch_array($nieuwsinfo2)){
			$sql_aantal_querys++;
			if(empty($nieuwsbalk3)){
				$nieuwsbalk3 .= stripslashes($nieuwsinfo[titel]).' <a target="onderframe" href="news.php?id='.$nieuwsinfo[id].'">[Lees meer...]</a>; ';
			}else{
				$nieuwsbalk3 .= stripslashes($nieuwsinfo[titel]).' <a target="onderframe" href="news.php?id='.$nieuwsinfo[id].'">[Lees meer...]</a>; ';
			}
		}
Hoe intergeer ik dit goed in me overall_header van me forum?

Stef

Re: Style + MYSQL

Bericht door Stef » 22 okt 2007, 23:28

Niet in overall_header.html kun je geen PHP gebruiken, je zult dit moeten toepassen functions.php de functie page_header(); en dan met een template array werken.

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: Style + MYSQL

Bericht door Paul » 23 okt 2007, 09:54

Stef schreef:Niet in overall_header.html kun je geen PHP gebruiken, je zult dit moeten toepassen functions.php de functie page_header(); en dan met een template array werken.
Het kan wel, mits je in ACP het aanzet, en je <!-- PHP --> en <!-- ENDPHP --> gebruikt ;)

Plaats reactie