Categorienaam vergroten/verkleinen in proGlass
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Categorienaam vergroten/verkleinen in proGlass
Onlangs heb ik de stijl proGlass op mijn forum geïnstalleerd, maar in de categorie-hoofding lopen de woorden 'onderwerpen' en 'berichten' in elkaar. Ik neem aan dat ik de lettergrootte ervan kan aanpassen, maar waar staat dat precies? Welke regel? En misschien voeg ik in de template nog een class toe, dus in welk bestand staat dát? Van die forumhoofding.

Re: Categorienaam vergroten/verkleinen in proGlass
Ga naar de Wiki (Artikel: [wiki]Forum versmallen (phpBB3)[/wiki]) en voer de wijzigingen uit voor styles/*/theme/content.css.
Het werkt min of meer, toch worden er nog 2 letters over elkaar weergegeven. Ik zal anders van het woord 'onderwerpen' 'topics' maken. In wat voor bestand zit dat? 

Je kan ook de dl topics class ruimte wat vergroten.Sandrus schreef:Ik zal anders van het woord 'onderwerpen' 'topics' maken. In wat voor bestand zit dat?
Maa rop op je vraag terug te komen dat kan je aanpassen in /language/xx/common.php

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads