Veranderen van de layout kleuren

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
lios

Veranderen van de layout kleuren

Bericht door lios » 23 mei 2008, 09:46

Hoi

(ik weet niet goed waar ik het moest plaatse, mijn exucces als het verkeerd is)

We hebben ondanks ons forum verhuist naar deze maar we lopen tegen een paar dingen op.
Ik heb misschien een domme vraag, maar ik kom er niet uit met het veranderen van de kleuren in een stijl.
Als ik het goed begrepen heb kan dit in, Beheerderspaneel, stijlen, thema's Daarna wijzigen in een specifieke thema. In ons geval prosilver.

Hier na raak ik een beetje de weg kwijt. Ik ben niet heel er goed in de code lijsten, maar hier in kan je toch de kleuren en dergelijke veranderen?

Kan iemand mij uitleggen waar ik de namen en de titels kan vinden van de forum onder delen En welke ik moet hebben. Het gaat om de simpele dingen zo als de text kleur en de titelbalen, achtergrond kleuren. Ik heb al wat geprobeerd te veranderen, maar alles blijf mooi wit en blauw in plaats van rood/goud met zwart.
Is het ook mogelijk om een achter grond afbeelding te uploaden?

Dit was ons oude forum link en zo zit ons nieuwe er uit link.

Ik ben op de hoogte dat het pas mogelijk is om na een maand een verzoek te doen om er een te laten maken, maar we willen toch vragen hoe we dit eventueel zelf kunnen doen. We zijn al een paar jaar actief geweest. Maar nu net een paar dagen op de nieuwe locatie.

Alvast bedankt voor jullie antwoord
Lios
Laatst gewijzigd door Derky op 23 mei 2008, 11:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Verplaatst van Algemene Onderwerpen

Jim
Contacteer:

Re: Veranderen van de layout kleuren

Bericht door Jim » 23 mei 2008, 11:39

Je maakt gebruik van een [wiki]Forumdienst[/wiki]. Dan is het helaas niet mogelijk stijlen zo aan te passen. :(
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

Plaats reactie