Beste mensen,
Ik heb de geweldige stijl van emuza summer geinstalleerd en hier wat modificaties in aangebracht.
Echter vind ik het jammer dat je het navigatiepad bovenin niet ziet.
Bijvoorbeeld: Mijnforum --> Categorie 1 --> Onderwerp --> Topic
Bij mijn forum zie je alleen maar Topic.
Kan ik dat aanpassen en zo ja...hoe???
Link naar mijn forum:
http://web05-node02.2uhosting.nl/~keukenpr/
Aanpassen navigatie pad voor Emuza summer
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

-
Re: Aanpassen navigatie pad voor Emuza summer
Breadcrumbs wordt niet geïnclude (of bestaat niet eens). Kan ik wel fixen, zie KP.
- marian0810
- Contacteer:
Breadcrumbs is een subsilver2-bestand, emuza summer is gebaseerd op prosilver. Daarbij zitten de navigatielinks in de overall_header.
Kijk eens of je dit in je overall_header.html hebt staan of iets wat er op lijkt
Kijk eens of je dit in je overall_header.html hebt staan of iets wat er op lijkt
Code: Selecteer alles
<ul class="linklist navlinks">
<li class="icon-home"><a href="{U_INDEX}" accesskey="h">{L_INDEX}</a> <!-- BEGIN navlinks --> <strong>‹</strong> <a href="{navlinks.U_VIEW_FORUM}">{navlinks.FORUM_NAME}</a><!-- END navlinks --></li>
Het is al gefixed zo te zien. 

Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!