aphoridite
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Re: aphoridite
Aphrodite was een phpBB2 stijl. Deze zijn niet beschikbaar voor phpBB3. Er zijn mensen die gevraag hebben of hij ook voor phpBB3 zou worden gemaakt maar de auteur heeft daar heel duidelijk aangegeven dat hij dat niet gaat doen.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
http://www.phpbb3styles.net/ misschien vind je daar iets?
Misschien lijkt Hestia je wat?
Dit is trouwens de Aphrodite voor phpBB2.
Lijken best wel op elkaar, toch?
Dit is trouwens de Aphrodite voor phpBB2.
Lijken best wel op elkaar, toch?

Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
- marian0810
- Contacteer:
Kijk eens naar de stijl Etech, van dezelfde auteur.
Je zou zelfs vrij eenvoudig de cellpics daarvan kunnen vervangen door die van je oude Aphrodite-stijl, dan lijkt het er nog meer op.
Je zou zelfs vrij eenvoudig de cellpics daarvan kunnen vervangen door die van je oude Aphrodite-stijl, dan lijkt het er nog meer op.
Ik vind zelf dat die stijlen meer gerelateerd zijn aan Morpheus dan aan Aphrodite. Serenity lijkt er dan meer op, maar die voor vBulletin ziet er op het eerste gezicht mooier uit dan die voor phpBB3.
Nederlands is beschikbaar en kleuren zijn aanpasbaar met ColorizeIt.
Nederlands is beschikbaar en kleuren zijn aanpasbaar met ColorizeIt.
Topic verplaatst naar 3.0 Stijlen vanuit Ontwikkeling.
- Bee
... Maar ik modereer (nog) niet.
Of zelf de stijl converteren naar phpBB 3.0 => is mij in het verleden gelukt met aphrodite maar ik heb hem niet bewaart
(Ik ben namelijk erg fan van Aphrodite
)

En groenpcexpert schreef:aphorodite was een donker blauwe stijl normaal...
en blauw
en cyan
Wel meerdere

Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
Je had twee officiële versies, Blue en Green. De rest is allemaal door liefhebbers gemaakt.lifeguard schreef:En groenpcexpert schreef:aphorodite was een donker blauwe stijl normaal...
en blauw
en cyan
Wel meerdere
... Maar ik modereer (nog) niet.
Je kon het ook in ColorizeIt doen.