kan iemand mijn site een lila tint geven?
www.britskorthaarforum.nl
grt sam
kleur
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Re: kleur
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
Dit is geen taak van het support team. Bij deze ook verplaatst.
Groetjes Niek
Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.
Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.
Ik heb zojuist deze site gebruikt en een nieuw uiterlijk voor het forum gemaakt. Ik heb hem geupload. Als ik nu naar stylen ga in het beheerderspaneel. kan ik hem downloaden. So far so good, echter hoe krijg ik hem nou als standaard style? Er staat nu wel een * bij.
screenshotje

Als ik nu op voorbeeld druk zie ik netjes de aqua kleurtjes die ik heb uitgezocht. Echter als ik op het forum ben zie ik gewoon het originele blauw, zoals ik hem had gedownload...
screenshotje
Als ik nu op voorbeeld druk zie ik netjes de aqua kleurtjes die ik heb uitgezocht. Echter als ik op het forum ben zie ik gewoon het originele blauw, zoals ik hem had gedownload...
-
@ Hierboven bericht gemeld.
@ Hierboven (2):
Je maakt hem standaard door het volgende te doen:
Mocht er geen standaard staan, dan bij (in jouw geval) Prosilver --> Details --> Standaard --> Nee --> Bevestig en vervolgens bij aquablauwgroen standaard ja maken,
@ Topic algemeen (ON)
Je kan dat doen door in de ProSilver map te gaan, da Theme en vervolgens de colours.css aan te passen naar jouw wens, PhpBB werkt met html kleurcodes. als je html kleurcodes in google intypt, krijg je zat sites waar wat kleuren opstaan.
@ Hierboven (2):
Je maakt hem standaard door het volgende te doen:
Beheerderspaneel --> Stijlen --> AquaBlauwGroen Details --> Standaard --> Ja --> Bevestig
Mocht er geen standaard staan, dan bij (in jouw geval) Prosilver --> Details --> Standaard --> Nee --> Bevestig en vervolgens bij aquablauwgroen standaard ja maken,
@ Topic algemeen (ON)
Je kan dat doen door in de ProSilver map te gaan, da Theme en vervolgens de colours.css aan te passen naar jouw wens, PhpBB werkt met html kleurcodes. als je html kleurcodes in google intypt, krijg je zat sites waar wat kleuren opstaan.
Support alleen via het Forum, niet via PM, Mail, of sites.
Funiest topic uit de PhpBB.nl geschiedenis!: hier
Funiest topic uit de PhpBB.nl geschiedenis!: hier
Het is beter om de bestanden ( /styles/xx/theme/*css ) aan te passen ipv in de acp-editor , aangezien de editor alles in de db "theme" table opslaat, en niet in de bestanden.
Want als je de cache leegt, zijn al je aanpassingen die je gemaakt hebt in de acp-"thema"-editor ook weg.
Want als je de cache leegt, zijn al je aanpassingen die je gemaakt hebt in de acp-"thema"-editor ook weg.
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads