Goeden avond,
Vraag 1:
----------
Ik heb zojuist een style geinstalleerd alleen staat er bij een categorie daarboven de tekst: 'Plaats een nieuw bericht'.
Bij dit forum zie je staan: NIEUWONDERWERP <-- en dit staat dan in een plaatje.
Waar in welke file kan ik die tekst terug vinden: Plaats een nieuw bericht'. Deze wil ik namelijk veranderen. Ik kan nergens in alle files die tekst vinden die boven een topic staat.
Vraag 2:
----------
Ik wil op de voorpagina bij alle categorien een Verticale lijn hebben. Zo heb ik staan:
Onderwerpen Berichten Laatste bericht
4 8 1-09-2008
0 9
Maar ik wil daar verticale lijnen tussen hebben. Dus dat je dit krijgt:
Onderwerpen | Berichten | Laatste bericht
4 | 8 | 1-09-2008
0 | 9 |
Alvast echt enorm bedankt voor jullie reactie!!
Mvg, Jeurdi
Plaats een nieuw bericht knop vraagje
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Re: Plaats een nieuw bericht knop vraagje
Heb je de engelse imageset ook in de nl map gezet met het uploaden? daarom ontbreken de afbeeldingen en krijg je die teksten waarschijnlijk.
Voor vraag 2 heb je daar een link naar je forum voor?
Voor vraag 2 heb je daar een link naar je forum voor?
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op
Hoi Kevin,
Ja ik heb de engelse imgset overgezet naar die van NL dat las ik al op dit forum maar helaas veranderde daar niets mee.. Dus ik weet niet hoe ik ipv ' reactie plaatsen' & ' plaats een nieuw bericht' dat ik daar images voor kan krijgen. Als ik een ander thema selecteer dan werkt het echter wel..
www.killme.nl/voor.jpg <-- hier heb ik aangegeven hoe ik het bedoel met die verticale lijnen. Ik draai hem even lokaal het forum dus ik heb alleen een screenshot. Hoe kan ik die verticale lijnen krijgen in de css?
Ja ik heb de engelse imgset overgezet naar die van NL dat las ik al op dit forum maar helaas veranderde daar niets mee.. Dus ik weet niet hoe ik ipv ' reactie plaatsen' & ' plaats een nieuw bericht' dat ik daar images voor kan krijgen. Als ik een ander thema selecteer dan werkt het echter wel..
www.killme.nl/voor.jpg <-- hier heb ik aangegeven hoe ik het bedoel met die verticale lijnen. Ik draai hem even lokaal het forum dus ik heb alleen een screenshot. Hoe kan ik die verticale lijnen krijgen in de css?
Oke cool! De images werken, ik was vergeten het te verversen om de alles even opnieuw te laden!
Maar nu de tweede vraag nog, hoe ik verticale lijntjes krijg bij de topcis tussen Bekeken en Reacties. Zie screenshot in de post hierboven!
Echt alvast enorm bedankt, dan kan ik weer lekker verder.
Grtjes Jeurdi
Maar nu de tweede vraag nog, hoe ik verticale lijntjes krijg bij de topcis tussen Bekeken en Reacties. Zie screenshot in de post hierboven!
Echt alvast enorm bedankt, dan kan ik weer lekker verder.
Grtjes Jeurdi
Kan ik je niet mee helpen helaas, zover gaat mijn stijlen kennis niet. Kun je het niet uit een prosilver css halen, daar staan ook die lijntjes in.
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op
Iemand anders die weet welk Css stuk daar over gaat?
thx alvast.
thx alvast.