Rook (drugs) template

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
larsisgoed9

Rook (drugs) template

Bericht door larsisgoed9 » 06 nov 2008, 17:41

Heeft er iemand een template klaarliggen (of weten te vinden op een website)
waar een Sigaretten afbeelding te vinden is? En anders een afbeelding met bv. Wiet / Pillen ofzo op een mooie template.
Ik heb het nodig, omdat we een project hebben op school ( VMBO - T 2 Corderius College Amersfoort (T2B) ) waarbij je dan een poos niet mag roken etc. en dan wou de leraar dat er iemand een site over maakte ;)

Lars
Support alleen via het Forum, niet via PM, Mail, of sites.
Funiest topic uit de PhpBB.nl geschiedenis!: hier

Bee

Re: Rook (drugs) template

Bericht door Bee » 06 nov 2008, 23:11

Het lijkt mij heel lastig om een drugstemplate te maken, het is niet echt iets voor een template. En in de meeste landen zit het nogal in de taboesfeer (Hallo Amerika :roll: ), dus ik ga er niet van uit dat er vooraf gemaakt werk is. Maar je kan vast wel een paar plaatjes zelf knutselen, je vraagt gewoon aan een rokende klasgenoot of je een paar sigaretten op de foto mag zetten en bewerkt het in een fotoprogramma :P
... Maar ik modereer (nog) niet.

Plaats reactie