- Adres van je forum: http://www.htcforum.nl
Event. modificaties op je forum:AcidTech Lime stijl
Wanneer ontstond het probleem?Vandaag
phpBB versie: 3.0.4
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?Nieuwe stijl
Wat is het probleem?
Sinds ik de AcidTech Lime stijl heb geinstalleerd staan de rang van de gebruiker dubbel onder de naam van de gebruiker. Dit is ook zo bij admin, moderator enz.
Bijvoorbeeld:
Rick
Site Admin
Site Admin
Weet iemand waardoor dit zou kunnen komen?
Dubbele rang
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Dubbele rang
Laatst gewijzigd door Raimon op 16 dec 2008, 14:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Verplaatst naar stijlen forum.
Reden: Verplaatst naar stijlen forum.
Re: Dubbele rang
Misschien werken de afbeeldingen niet meer correct, en die word dan altijd vervangen door de naam van de rang waardoor het er twee keer staat, kan je dat voor me controleren.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Ja dat is het probleem. Zijn er afbeeldingen voor acidtech lime? En als die er niet zijn hoe krijg ik die dubbele tekst weer weg?
In het beheerderspaneel op het tabje 'Gebruikers en Groepen' klikken, 'Rangen beheer' en dan bij alle rangen even bewerken en geen afbeelding doen.RickR86 schreef:En als die er niet zijn hoe krijg ik die dubbele tekst weer weg?
Voormalig Support Teamlid
Waar ik een afbeelding kan kiezen zie ik alleen ---------.
Iemand?
Edit: Het is al opgelost.
Edit: Het is al opgelost.