Een extra kolum in forum view?

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
trib0

Een extra kolum in forum view?

Bericht door trib0 » 06 mei 2009, 14:15

• Adres van je forum: http://
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?
    phpBB versie: 3.0.4

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Wat is het probleem?
Is het mogelijk om een extra kolum toe te voegen in de forum?
Nu zijn er bv 4 kolummen: Onderwerpen, Reacties, Bekeken en Laatste bericht maar ik zou er graag 1 of 2 willen toevoegen.
Bij het creeeren van een thread zou dan de optie gegeven moeten worden om die kolummen te vullen met een bepaalde waarde.

Is er zo'n mod of weet iemand of het mogelijk is om zoiets te laten maken/programmeren? En zo ja hoe lang zou zoiets duren om te programmeren aka hoe duur zou dat zijn?
Laatst gewijzigd door Jim op 06 mei 2009, 17:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Verplaatst naar stijlen forum

Derky
Contacteer:

Re: Een extra kolum in forum view?

Bericht door Derky » 07 mei 2009, 18:38

Volgens mij is er nog geen MOD voor, het is ook een vage functie. Het is wel mogelijk maar dit is wel erg veel werk omdat ook die kolommen zijn uitgelijnt met percentages en je moet dus ook meerdere template bestanden aanpassen wil je die extra info kunnen invoeren.

Je kan het eens plaatsen bij gevraagd maar ik denk niet dat je er veel reacties op zal krijgen. ;)

Plaats reactie