Ik heb phpBB 3.0.5 geinstalleerd, bevalt me prima. Maar ik wil dus de beschrijving en de titel verwijderen uit de header en alleen de afbeelding laten staan. Ik heb dus geprobeert om wat in over_header.html te verwijderen. Maar hij blijft gewoon staan. Wat moet ik doen?
Link naar mijn forum: http://www.eophetnet.nl/forum
groet, eophetnet
Beschrijving + Titel in de header verwijderen
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Re: Beschrijving + Titel in de header verwijderen
Je moet dan inderdaad in de
Nadat je iets gewijzigd hebt in een template bestand, moet je altijd eerst de buffer van je forum legen voor je effect ziet. Dit doe je in Beheerderspaneel -> Tabblad algemeen -> In het middenste stuk onderaan: Buffer legen.
overall_header.html
in je template map zoeken.Nadat je iets gewijzigd hebt in een template bestand, moet je altijd eerst de buffer van je forum legen voor je effect ziet. Dit doe je in Beheerderspaneel -> Tabblad algemeen -> In het middenste stuk onderaan: Buffer legen.
Jeroen
BedanktPietje15 schreef:Je moet dan inderdaad in deoverall_header.html
in je template map zoeken.
Nadat je iets gewijzigd hebt in een template bestand, moet je altijd eerst de buffer van je forum legen voor je effect ziet. Dit doe je in Beheerderspaneel -> Tabblad algemeen -> In het middenste stuk onderaan: Buffer legen.

Geen probleem, je moet na alles wat je veranderd in welk stijl bestand dan ook eerst de buffer legen voordat je verandering ziet 

Jeroen
ACP->stijlen->vernieuw template, kan wel eens helpen als er geen verandering is.
Als dat niet werk dan blijft nog de tijdelijke bestanden van je browser over, deze moet je dan ook weg gooien.
Als dat niet werk dan blijft nog de tijdelijke bestanden van je browser over, deze moet je dan ook weg gooien.
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open