Favicon en bovenkant forum

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
ikkes

Favicon en bovenkant forum

Bericht door ikkes » 21 jul 2009, 17:24

Ik was bezig met een tutoriol http://forum.phpbbservice.nl/viewtopic.php?f=62&t=5525
Maar daar waar je styles moet openen om te veranderen kan ik niets openen. Ik krijg alleen een page te zien. Moet ik iets anders doen?

Ik wil voor de bovenkant een foto gebruiken en daar de naam van de site in verwerken.
Hoe groot en hoe breed mag het dan worden? En hoe heet dat?

Kevin
Contacteer:

Re: Favicon en bovenkant forum

Bericht door Kevin » 21 jul 2009, 18:48

Openen met een html editor zoals notepad++, beter geen kladblok of notepad van windows.

Klik HIER om te downloaden voor Windows.
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

ikkes

Bericht door ikkes » 21 jul 2009, 19:01

Oke daarmee kon ik hem inderdaad openen. Snap alleen dat alles selecteren niet.
Heb die zin boven de eerste head geplakt.
Is dat goed? Of had hij bij de onderste gemoeten. Sorry ben mijn kennis over scrips bewerken kwijt :(
Plaatje moest in de roots. Is toch gewoon in de map?

Kevin
Contacteer:

Bericht door Kevin » 22 jul 2009, 06:48

Bij de

Code: Selecteer alles

</head>
met de slash erin, alles selecteren betekend niet meer dan het stukje code selecteren om te kopieren en plakken zodat je niet per ongeluk een foutje maakt bij het overtypen.
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

Plaats reactie