Wat heb je nu precies allemaal gedaan?
Wil je in de prosilver stijl je eigen afbeeldingset? Of heb je een nieuwe stijl met nieuwe afbeeldingset?
Heb je bij de instellingen van de style al gekeken of hij wel de goede afbeeldingset "gebruikt"? Dus Beheerderspaneel -> Tabblad stijlen -> Kies "Details" achter de stijl die je gebruikt. Staat daar alles goed ingesteld?
Afbeeldings set
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Re: Afbeeldings set
Ik heb prosilver beetje veranderd via een aanpas site. Nu heb ik gedaan wat je zei, en ik heb iets aangepast (afbeeldingset)... Het werkt NIET!Pietje15 schreef:Wat heb je nu precies allemaal gedaan?
Wil je in de prosilver stijl je eigen afbeeldingset? Of heb je een nieuwe stijl met nieuwe afbeeldingset?
Heb je bij de instellingen van de style al gekeken of hij wel de goede afbeeldingset "gebruikt"? Dus Beheerderspaneel -> Tabblad stijlen -> Kies "Details" achter de stijl die je gebruikt. Staat daar alles goed ingesteld?
Wat zie je dan precies?
Rode kruisjes (van afbeelding niet gevonden), of alleen tekstjes?
Rode kruisjes (van afbeelding niet gevonden), of alleen tekstjes?
Jeroen
misschien kunnen de members je hie beter helpen als je een linkie naar je forum neer zet!
Dit was de zoveelste kloon van Mark de Jager en is nu dus ook verbannen.
Gesloten
- Derky