Hoi
ik gebruik op mijn forum de style 4poziomSEO_orange die gebaseerd is op subsilver2.
ik wil deze aanpassen zodat quick reply het gaat doen op het forum en volgens mij moet ik ook iets veranderen voor catcha in de style.
ik heb deze http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... 5#p5031075 bekeken maar deze is voor prosilver en ik zoek dus uitleg voor subsilver2 weet iemand deze te vinden ?
style aanpassen aan 3.06
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Re: style aanpassen aan 3.06
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Hoi
waar moeten deze bestanden geplaatst worden?
er staat ook een text bestand bij die wordt geopend in kladblok moet ik deze veranderingen zelf allemaal doorvoeren? of zit dit in de bestandjes
waar moeten deze bestanden geplaatst worden?
er staat ook een text bestand bij die wordt geopend in kladblok moet ik deze veranderingen zelf allemaal doorvoeren? of zit dit in de bestandjes
''eric1982 schreef:er staat ook een text bestand bij die wordt geopend in kladblok moet ik deze veranderingen zelf allemaal doorvoeren? of zit dit in de bestandjes
Klopt je moet al die teksten programmeren zoals het er staat, dus of vervangen, toevoegen, verwijderen.
Dus je zult de hele style moeten aanpassen van voor af aan.
ik heb het net dat text bestand bekeken maar de eerste 10 opdrachten die je moet veranderen zijn al verandert ik denk gewoon met de automatishe update naar 3.06
weet nou dus nog steeds niet hoe ik het moet veranderen voor mijn template
Alleen de standaad stylen subsilver en prosilver worden meegeupgrade hoor......Niet jou style die is nog van de oude versie 3.0.5eric1982 schreef:ik heb het net dat text bestand bekeken maar de eerste 10 opdrachten die je moet veranderen zijn al verandert ik denk gewoon met de automatishe update naar 3.06