Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
-
GC_Boy
Bericht
door GC_Boy » 22 mar 2010, 14:30
niemand die kan helpen ?

-
odil
-
Contacteer:
Bericht
door odil » 22 mar 2010, 16:00
upload de afbeelding naar de ./styles/stijl_naam/theme/images/ map.
En in colours.css moet je dit aanpassen:
Code: Selecteer alles
html, body {
color: #536482;
background-color: #FFFFFF;
}
plaats onder de:
het volgende:
background-image: url("{T_THEME_PATH}/images/afbeelding.gif");
vervang afbeelding.gif met de afbeeldingsnaam van de afbeelding die je net naar de images-map hebt geüpload.
Vernieuw nu je het thema (Beheerderspaneel -> stijlen -> thema's -> vernieuwen).
-
GC_Boy
Bericht
door GC_Boy » 22 mar 2010, 18:53
odil schreef:upload de afbeelding naar de ./styles/stijl_naam/theme/images/ map.
plaats onder de:
het volgende:
background-image: url("{T_THEME_PATH}/images/afbeelding.gif");
vervang afbeelding.gif met de afbeeldingsnaam van de afbeelding die je net naar de images-map hebt geüpload.
Vernieuw nu je het thema (Beheerderspaneel -> stijlen -> thema's -> vernieuwen).
even een vraagje ik heb mijn header al voorzien met die achtergond mss kan ik deze dan gebruiken hoef ik hem niet weer up te loaden ?
Genaamd bg_header.jpg
background-image: url("{T_THEME_PATH}/images/bg_header.jpg");
-
GC_Boy
Bericht
door GC_Boy » 22 mar 2010, 19:25
hmz heb het bestand opgeslaan op de pc en dan geupload wel die map op 777 gezet ook eerst
en dan vernieuwd in beheerderspanneel maar er is niets veranderd
-
odil
-
Contacteer:
Bericht
door odil » 22 mar 2010, 19:28
Ik was net van plan om te zeggen dat een hard refresh kan helpen maar ik zie dat het toch is gelukt
-
GC_Boy
Bericht
door GC_Boy » 22 mar 2010, 19:53
odil schreef:Ik was net van plan om te zeggen dat een hard refresh kan helpen maar ik zie dat het toch is gelukt
Ja het duurde dus blijkbaar even bedankt voor de hulp
nu ik zie daar nog die buitenste lijn vant forum zelf 'grijs' voor dat het witte is kan ik deze ook aanpasse naar wit dan ist 1 geheel page nu zie je zo op de hoekjes zo grijs puntjes precies of kan het doorzcihtig zijn zou nog beter zijn dan heb je mooi rondingen

-
odil
-
Contacteer:
Bericht
door odil » 22 mar 2010, 20:52
Voor ronde hoeken, kijk eens op deze link bij puntje 2
http://forum.phpbbservice.nl/viewtopic. ... 005#p17013
Wat je ook kan doen is hetzelfde als dit forum, zie maar naar boven en onderkant, helaas weet ik niet de aanpassing van buiten maar het is al besproken geweest, mischien even zoeken of een teamlid kan je hierbij mischien verder mee helpen.