Nieuwe Skin Ongelezen berichten knop weg

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
rikkert

Nieuwe Skin Ongelezen berichten knop weg

Bericht door rikkert » 29 aug 2010, 22:19

• Adres van je forum: http://worldwar2collectors.nl/forum/
    Event. modificaties op je forum: Nee
    Wanneer ontstond het probleem? Vandaag
    phpBB versie: 3.0.7-PL1

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Nieuwe Skin geactiveerd
    Wat is het probleem?
Ik heb vandaag een nieuwe Skin op ons forum geactiveerd en dit is vrij soepel verlopen. Nu krijg ik alleen een paar klachten van members dat de knoppen "Nieuwe berichten" , "Ongelezen berichten" etc. zijn verdwenen. Heb al zitten lezen hier en daar en het is uiteraard duidelijk dat dit een Skin issue is omdat de vorige skin dit wel had. Kan ik hier iets aan doen?

Jeroen

Re: Nieuwe Skin Ongelezen berichten knop weg

Bericht door Jeroen » 02 sep 2010, 20:37

Dit is het stukje html code dat die knoppen weergeeft:

Code: Selecteer alles

<!-- IF S_DISPLAY_SEARCH -->
	<p class="searchbar">
		<span style="float: {S_CONTENT_FLOW_BEGIN};"><a href="{U_SEARCH_UNANSWERED}">{L_SEARCH_UNANSWERED}</a> | <a href="{U_SEARCH_ACTIVE_TOPICS}">{L_SEARCH_ACTIVE_TOPICS}</a></span>
		<!-- IF S_USER_LOGGED_IN -->
		<span style="float: {S_CONTENT_FLOW_END};"><a href="{U_SEARCH_UNREAD}">{L_SEARCH_UNREAD}</a> | <a href="{U_SEARCH_NEW}">{L_SEARCH_NEW}</a> | <a href="{U_SEARCH_SELF}">{L_SEARCH_SELF}</a></span>
		<!-- ENDIF -->
	</p>
	<!-- ENDIF -->
Je zou deze regel ook in jouw stijl kunnen implenteren, onderaan in de /styles/jouwstyle/template/overall_header.html. Vergeet na het aanpassen van het bestand niet de buffer te legen.
Verplaatst van 3.0 Support
- Jeroen
Jeroen

Plaats reactie