buttons veranderen
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

buttons veranderen
hallo,
ik probeer al een hele tijd om mijn buttons te veranderen. het gaat om de buttons new topic en reply ik heb dus nieuwe buttons gedownload in het nederlans nieuw onderwerp en antwoord[/b als ik dan naar mijn afbeeldingset ga en verander deze buttons dan geeft hij aan dat het gelukt is, maar als ik dan kijk op mijn forum dan is er niets veranderd. aan wat kan dat liggen? grta ringo
ik probeer al een hele tijd om mijn buttons te veranderen. het gaat om de buttons new topic en reply ik heb dus nieuwe buttons gedownload in het nederlans nieuw onderwerp en antwoord[/b als ik dan naar mijn afbeeldingset ga en verander deze buttons dan geeft hij aan dat het gelukt is, maar als ik dan kijk op mijn forum dan is er niets veranderd. aan wat kan dat liggen? grta ringo
Re: buttons veranderen
Probeer ze eens te wijzigen door de nieuwe afbeeldingen te uploaden naar /styles/<jouwstijl>/imageset/nl/ en dan de afbeeldingset te vernieuwen in het beheerderspaneel. (Beheerderspaneel -> Tabblad Stijlen -> Afbeeldingset -> Vernieuw)
Dat is inderdaad de beste manier, gewoon de oude afbeeldingen overschrijven, zo ga ik ook altijd te werk.PhilipvD schreef:Probeer ze eens te wijzigen door de nieuwe afbeeldingen te uploaden naar /styles/<jouwstijl>/imageset/nl/ en dan de afbeeldingset te vernieuwen in het beheerderspaneel.
bijna al mijn buttons zijn veranders behalve 1 die van online kan ik niet veranderen nu staat er
dit
maar zou dit willen veranderen in één van die 2

wie kan mij daar bij helpen als ik het wil veranderen blijft telkens het originele staan en als ik het originele verwijder lukt het ook niet. grtz ringo
dit
maar zou dit willen veranderen in één van die 2
wie kan mij daar bij helpen als ik het wil veranderen blijft telkens het originele staan en als ik het originele verwijder lukt het ook niet. grtz ringo
Zoals ik eerder al zei moet je het huidige plaatje overschrijven met het nieuwe plaatje (dat doe je met je ftp) als je nu naar de map gaat waar het plaatje staat zou je het nieuwe moeten zien, daarna nog even in het beheerderspaneel onder de tab stijlen even je afbeeldingset vernieuwen 

hey odil dat heb ik allemaal gedaan maar toch wil het niet lukken de rest is wel gelukt behalve diene online button is raar.
Je hebt de nieuwe afbeelding via FTP vervangen met de oude (/styles/<jouwstijl>/imageset/nl/icon_user_online.gif) en daarna de afbeeldingset vernieuwd zoals ik dat in mijn vorige bericht uitlegde?
Let er wel op dat de nieuwe afbeelding precies dezelfde naam heeft als de originele (icon_user_online.gif) anders dan gaat het alsnog niet lukken.
Let er wel op dat de nieuwe afbeelding precies dezelfde naam heeft als de originele (icon_user_online.gif) anders dan gaat het alsnog niet lukken.