forum_index en subforum stijl

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
bloemist

forum_index en subforum stijl

Bericht door bloemist » 10 mar 2011, 12:00

PHPBB 3.0.8

Hallo,

Ik ben een aantal kleuren aan het aanpassen van prosilver, en tot op heden lukt het aardig.. Maar ik loop nog tegen een probleempje aan:

Ik heb voor de bg_header en bg_list nieuwe gifjes gemaakt en heb in colours.css hetvolgende aangepast:
.forabg {
background-color: #E00000;
background-image: url("{T_THEME_PATH}/images/bg_list.gif");

Met hetvolgende resultaat op de forum index : Klik

De header is de juiste kleur en de "omlijsting" van de forums ook...

Maar bij de subforums is dit een ander verhaal... schijnbaar wordt hier een ander css gedeelte voor gebruikt.. want deze worden nu zo weergegeven : Klik De omlijsting heeft hier dezelfde kleur als bg_header en bg_list.

Waar kan ik dit kan aanpassen zodat deze pagina's gelijk zijn aan de index?

Iemand een idee?

:ugeek:

brandsrus
Contacteer:

Re: forum_index en subforum stijl

Bericht door brandsrus » 13 mar 2011, 16:28

forumlist_body.html => realiseert de html voor het uiterlijk van het forum. Ik weet niet of je daar al een en ander in gewijzigd hebt?

Plus legen van de cache wil ook wel eens helpen.. :D

bloemist

Re: forum_index en subforum stijl

Bericht door bloemist » 30 apr 2011, 19:22

Heb 't inmiddels al gevonden en het was in ieder geval niet forumlist_body.html...
De style wordt gegenereerd met colour.css. Voor een super uitleg: http://efrig.com/viewtopic.php?f=4&t=43

Plaats reactie