icon probleem
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

icon probleem
Op mijn site gebruik ik de stijl avalon green..
Nu zag ik bij het icoon forum-read-subforum.gif niet de nederlandse vertaling, waar dien ik dat te doen? Want bij stijl onderdelen, afbeeldingssets kan ik geen alt invoeren.
Wellicht iemand die weet in welk languages bestand ik dat kan wijzigen?
Onderin het forum staat uitleg welke iconen wat beteken, daar mis ik een icoon! (van nieuwe berichten)
Waar moet ik wat editten?
Nu zag ik bij het icoon forum-read-subforum.gif niet de nederlandse vertaling, waar dien ik dat te doen? Want bij stijl onderdelen, afbeeldingssets kan ik geen alt invoeren.
Wellicht iemand die weet in welk languages bestand ik dat kan wijzigen?
Onderin het forum staat uitleg welke iconen wat beteken, daar mis ik een icoon! (van nieuwe berichten)
Waar moet ik wat editten?
Re: icon probleem
Dit staat normaliter gewoon in het bestand
Als dit bij jou niet het geval is, heb je misschien niet de juiste taalbestanden?
./language/nl/common.php
:
Code: Selecteer alles
'NO_UNREAD_POSTS' => 'Geen ongelezen berichten',
Die zocht ik dus, maar kon deze niet vinden in mijn common.. zie hem wel staan in de en map.. Bedankt Ger!
Heb je toevallig ook nog een oplossing voor wanneer forumoverzicht, onderin soort van legenda? Waar ik icoontjes mis?
edit
het gaat om de volgende codes waarbij wel de vertaling, maar niet het icoontje wordt getoond.
In mijn imagesmap gekeken, alles aanwezig, ook via de stijlonderdelen afbeeldingsset, daar staat alles zoals het hoort.. hoe kan ik dit kleine schoonheidsfoutje oplossen?
Heb je toevallig ook nog een oplossing voor wanneer forumoverzicht, onderin soort van legenda? Waar ik icoontjes mis?
edit
het gaat om de volgende codes waarbij wel de vertaling, maar niet het icoontje wordt getoond.
<td width="20" style="text-align: center;">{FOLDER_NEW_IMG}</td>
<td class="gensmall">{L_NEW_POSTS}</td>
<td style="text-align: center;">{FOLDER_HOT_NEW_IMG}</td>
<td class="gensmall">{L_NEW_POSTS_HOT}</td>
<td style="text-align: center;">{FOLDER_LOCKED_NEW_IMG}</td>
<td class="gensmall">{L_NEW_POSTS_LOCKED}</td>
Ik zie die daar gewoon staan zoals het hoort, of had je het inmiddels al gevonden?
Nee, heb het even op de "lelijke" manier gedaan, of te wel, met de html img codes... maar ik snap niet waarom juist deze drie niet goed werken.
Heb je gekeken wat de output van die variabelen zelf is? Of komt er gewoon simpelweg niets te staan; wat erop duidt dat de variabele niet bestaat?
En even voor mijn beeld: gaat het om de icoontjes of om de alt-teksten?
En even voor mijn beeld: gaat het om de icoontjes of om de alt-teksten?
Hoi Ger,
ik krijg zelfs geen kruisje, het gaat dus puur om de icoontjes die niet getoond worden.
Waar kan ik die variabele vinden?
ik krijg zelfs geen kruisje, het gaat dus puur om de icoontjes die niet getoond worden.
Waar kan ik die variabele vinden?
Volgens mij heb ik het gevonden; in plaats van
..._NEW_IMG
moet je ..._UNREAD_IMG
hebben. IN de standaard subsilver2 staat namelijk:
<td width="20" align="center">{FORUM_UNREAD_IMG}</td>
<td><span class="gensmall">{L_UNREAD_POSTS}</span></td>
<td> </td>
<td width="20" align="center">{FORUM_IMG}</td>
<td><span class="gensmall">{L_NO_UNREAD_POSTS}</span></td>
<td> </td>
<td width="20" align="center">{FORUM_LOCKED_IMG}</td>
<td><span class="gensmall">{L_FORUM_LOCKED}</span></td>
Ger, ontzettend bedankt!
Ik heb dus nog een oudere versie van subsilver staan (of niet goed opgelet), want ik dácht het gecontroleerd te hebben!
Nu staat alles weer netjes!
Ik heb dus nog een oudere versie van subsilver staan (of niet goed opgelet), want ik dácht het gecontroleerd te hebben!
Nu staat alles weer netjes!