Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
-
Peter_Pastoor
Bericht
door Peter_Pastoor » 22 sep 2012, 15:17
Hallo,
Ik ben bezig met een nieuw forum:
http://www.kokenforum.nl
Nu heb ik een stijl: coffeetime en daar staat bovenin (dit heb ik nu tijdelijk uitgeschakeld) allerlei links. Home, over ons en meer. Die wil ik graag gaan gebruiken maar dan wil ik wel de tekst op de gewone plaats te zien krijgen. Dus onder de header. Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen?
De tekst door elkaar is opgelost door een ander topic hier
Ik hoop dat jullie mij snappen en zsm kunnen helpen. Alvast bedankt!
-
Pola
-
Contacteer:
Bericht
door Pola » 23 sep 2012, 20:50
On eerlijk te zijn, begrijp ik niet wat je nu vraagt (en zelfs niet wat er opgelost is).
Misschien kun je het duidelijker maken met een paar screenprints...
-
Peter_Pastoor
Bericht
door Peter_Pastoor » 23 sep 2012, 21:05
Wat ik opgelost was de ruimte tussen onderwerp en berichten. Dat stond door elkaar.
Als je nu kijkt op kokenforum.nl staat helemaal bovenin Forum. Daar kunnen nog meer tabbladen gemaakt worden. Die tabbladen maken is ook geen probleem. Maar mijn probleem is wel om een nieuwe pagina aan te maken die in de zelfde opmaak getoond wordt als het forum. Dus dat de tekst onder de header getoond wordt.
Snap je mij nu?

-
Pola
-
Contacteer:
Bericht
door Pola » 23 sep 2012, 21:38
Lukt het je om een engelstalige uitleg te volgen? Dan kun je kijken op
Eigen phpBB pagina.