Rangen en Aangepaste profielvelden

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
Joost01

Rangen en Aangepaste profielvelden

Bericht door Joost01 » 05 apr 2013, 10:09

Hallo,

Ik had 2 vragen:

Vraag 1

Als ik een rang instel en dan bij een topic kijk staat het rommelig namelijk zo:
Afbeelding

Ik zou het graag op deze volgorde willen zien in de berichten:
Afbeelding
Ik gebruik de Pumpkin layout. :D

Vraag 2:
Kan ik ook afbeeldingen in een keuze menu plaatsen bij Aangepaste profielvelden? :roll:

Bedankt voor de hulp!
Laatst gewijzigd door PhilipvD op 06 apr 2013, 18:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Verplaatst van 3.0 support.
Forumversie: 3.2.0
Stijl: prosilver Special Edition

Joost01

Re: Rangen en Aangepaste profielvelden

Bericht door Joost01 » 06 apr 2013, 23:01

Is er iemand die mij hierbij zou kunnen/willen helpen aangezien ik het forum binnenkort open wil gooien dan moet alles wel werken.

Bedankt. :)

David
Contacteer:

Bericht door David » 07 apr 2013, 09:44

Sorry, ik was al eens bezig geweest met deze vraag! Maar het toen niet afgemaakt :oops:

Om de mini profiel gegevens zo te krijgen als in het voorbeeld die je geeft, moet je onderstaande wijziging uitvoeren:

Open: styles/Pumpkin/template/viewtopic_body.html

Zoek:

Code: Selecteer alles

<!-- IF postrow.RANK_TITLE or postrow.RANK_IMG -->{postrow.RANK_TITLE}<br /><!-- IF postrow.RANK_TITLE and postrow.RANK_IMG --><br /><!-- ENDIF -->{postrow.RANK_IMG}<!-- ENDIF -->
                                <!-- IF not postrow.U_POST_AUTHOR --><strong>{postrow.POST_AUTHOR_FULL}</strong><!-- ELSE -->{postrow.POST_AUTHOR_FULL}<!-- ENDIF -->
                             </dt>
                             <!-- IF postrow.POSTER_AVATAR -->
                                <!-- IF postrow.U_POST_AUTHOR --><dd><a href="{postrow.U_POST_AUTHOR}">{postrow.POSTER_AVATAR}</a><!-- ELSE -->{postrow.POSTER_AVATAR}</dd><!-- ENDIF --><br />
                             <!-- ENDIF -->
Vervangen met:

Code: Selecteer alles

<!-- IF postrow.POSTER_AVATAR -->
                                <!-- IF postrow.U_POST_AUTHOR --><dd><a href="{postrow.U_POST_AUTHOR}">{postrow.POSTER_AVATAR}</a><!-- ELSE -->{postrow.POSTER_AVATAR}</dd><!-- ENDIF --><br />
                             <!-- ENDIF -->
							 <dt>

<!-- IF not postrow.U_POST_AUTHOR --><strong>{postrow.POST_AUTHOR_FULL}</strong><!-- ELSE -->{postrow.POST_AUTHOR_FULL}<br /><!-- ENDIF -->
								<!-- IF postrow.RANK_TITLE or postrow.RANK_IMG -->{postrow.RANK_TITLE}<br /><!-- IF postrow.RANK_TITLE and postrow.RANK_IMG --><br /><!-- ENDIF -->{postrow.RANK_IMG}<!-- ENDIF -->
                             </dt>
Als ik het goed begrijp wil je met vraag2 zelf afbeeldingen in een keuze menu zetten, zodat gebruikers een afbeelding kunnen kiezen? Wat is daar precies de functie van?
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Joost01

Bericht door Joost01 » 08 apr 2013, 11:34

Super bedankt, de rangen werken nu zoals ik het wil hebben!

Over mijn 2e vraag, sorry voor de reclame maar is moeilijk uitleggen ik wil zo'n systeem hebben:
http://www.harrypotterforum.nl/viewtopi ... 2#p1001692

Dus dat forumleden dingen kunnen kopen in een forumwinkel volgens mij heeft het forum die ik gelinkt heb een ingebouwde module en dat forum draait ook op Phpbb. :D

Ik hoop dat je me kunt helpen hiermee.

Joost01

Bericht door Joost01 » 09 apr 2013, 10:41

Excuus voor de dubbelpost, is het mogelijk om het systeem uit mijn 2e vraag hierboven te plaatsen in mijn forum? Zoja en hoe?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Groetjes Joost

Plaats reactie