stijl vinden en uploaden

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
ikkel

stijl vinden en uploaden

Bericht door ikkel » 31 mei 2013, 19:49

hallo ik ben sinds gisteren bezig een phpbb forum aan te maken.

http://ikkel.be/varkenskot/

het forum dient voor reisverslagen op te zetten voor lezers en achterliggend draait er een priveforum voor enkele vrienden.
Nu had ik reeds enkele jaren eentje via 12forum namelijk funhouse.12forum.be maar 12forum is blijkbaar uit de ether en er is niemand niet bereikbaar.

Daarom ook mijn beslissing om eentje van mezelf te maken zodat ik niet afhankelijk ben een gratishosting.

Nu zou ik het uitzicht van het forum willen aanpassen met een andere stijl maar ik vind ze hier niet direct.
En hoe moet ik deze dan installeren op mijn forum zodat ik ze kan activeren.

heb al wat bezig geweest met de zoekfunctie maar vind niet direct iets

David
Contacteer:

Re: stijl vinden en uploaden

Bericht door David » 31 mei 2013, 19:57

Ik denk dat je met dit wiki artikel een heel eind zult komen, anders kun je hier altijd nog specifieke vragen overtellen. Let er bij je keuze op dat je stijl geschrikt moet zijn voor je forum versie. Dus als je forum versie 3.0.11 is dan moet je stijl geschrikt zijn voor 3.0.11 is dat niet het geval dan moet je de stijl handmatig bijwerken ;)
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

ikkel

Re: stijl vinden en uploaden

Bericht door ikkel » 31 mei 2013, 20:12

thx voor de link :D

Plaats reactie