BGMiles naar rc7 omzetten
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

BGMiles naar rc7 omzetten
Heb ik een leuke stijl gevonden. Doet hij het niet met phpbb3 rc7. Kan iemand mij daarbij helpen? Of weet iemand waar ik phpbb3 rc versie voor 6 kan downloaden?
Re: BGMiles naar rc7 omzetten
*svenn denkt dat dit niet echt hier hoort*
Kun je een linkje naar de originele versie tonen ?
Kun je een linkje naar de originele versie tonen ?
Ik dacht dat je hier moest vragen of iemand je wilde helpen... maar dat zal ik dan verkeerd begrepen hebben.
de originele kun je hier downloaden: http://www.phpbb3styles.com/viewtopic.php?f=13&t=376
de originele kun je hier downloaden: http://www.phpbb3styles.com/viewtopic.php?f=13&t=376
ik ga eerst zelf wel prutsen en zoeken... zie dat jehier inderdaad geen support kan vragen.
sorry
sorry
Er is vast wel een of andere lieve moderator die je postje wil verplaatsten, en helpen doen we overal. zelfs als het niet mag 

Dit forum is om iemand te vragen die voor jou iets wil doen.Ringeding schreef:ik ga eerst zelf wel prutsen en zoeken... zie dat jehier inderdaad geen support kan vragen.
sorry
Als je dat wil beantwoord dan ook even duidelijk deze vraag:

• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
wie wil hem voor me verplaatsen 

...hmm...Wat staat er tegenover? :p
Verplaatst naar Stijlsupport
- Lucas
Ik ga zelf eens proberen of ik het om kan zetten....
Wat is het exacte probleem dan? ^^
dat ik niet weet wat ik precies om moet zetten... maar ik ga het proberen anders voorelkaar te krijgen , anders lukt het me nooit...