REQ: phpBB.nl forum style

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
Markvm

REQ: phpBB.nl forum style

Bericht door Markvm » 20 nov 2007, 10:50

Hallo allemaal, :D

Ik ben op zoek naar de forum style van het phpBB.nl forum. Deze wil ik graag toepassen op het forum van onze vriendengroep.

Is het mogelijk om deze style als download beschikbaar te stellen? Zo niet, is er een andere forum style beschikbaar die op deze lijkt?

Bij voorbaat dank.

Daan

Re: REQ: phpBB.nl forum style

Bericht door Daan » 20 nov 2007, 12:12

Markvm schreef:Hallo allemaal, :D

Ik ben op zoek naar de forum style van het phpBB.nl forum. Deze wil ik graag toepassen op het forum van onze vriendengroep.

Is het mogelijk om deze style als download beschikbaar te stellen? Zo niet, is er een andere forum style beschikbaar die op deze lijkt?

Bij voorbaat dank.
phpBB.nl gebruikt gewoon prosilver maar heeft deze gewoon aangepast. Volgens mij stellen ze hem niet beschikbaar. Evenals phpBB.com.

Markvm

Bericht door Markvm » 20 nov 2007, 14:19

Daan schreef:
Markvm schreef:Hallo allemaal, :D

Bij voorbaat dank.
phpBB.nl gebruikt gewoon prosilver maar heeft deze gewoon aangepast. Volgens mij stellen ze hem niet beschikbaar. Evenals phpBB.com.
Ja het is inderdaad een aangepaste versie van prosilver. Ik kan de style met behulp van deze tutorial ook wel zelf aanpassen naar het phpBB.nl forum, maar ik dacht even vragen of ie niet toevallig als download beschikbaar is dan hoef ik het niet zelf te doen :P Het kleurgebruik past nl. precies bij de website van onze vriendengroep.

Markvm

Bericht door Markvm » 20 nov 2007, 15:27

Maar nu kom ik een probleem tegen :o

Heb het forum eerst versmalt met behulp van deze tutorial. Dat ging allemaal perfect.

Vervolgens ben ik met behulp van deze tutorial ronde (doorzichtige borders) gaan toevoegen. Dit ging ook goed.

Maar het resultaat is niet helemaal geslaagd, want links en rechts lopen de randen niet goed door (zie mijn forum) Weet iemand hier een oplossing voor?
Het bumpen (omhoog brengen) van een topic is binnen 24 uur niet toegestaan.
- Derky

Raimon
Contacteer:

Bericht door Raimon » 20 nov 2007, 16:04

De marges klopten niet had ik gemerkt dus even wat gemaakt , download dit bestand en upload het naar de map /styles/prosilver/theme/ en overschrijf het huidige bestand.
Dan moet het opgelost zijn :)

Markvm

Bericht door Markvm » 20 nov 2007, 16:30

Raimon schreef:De marges klopten niet had ik gemerkt dus even wat gemaakt , download dit bestand en upload het naar de map /styles/prosilver/theme/ en overschrijf het huidige bestand.
Dan moet het opgelost zijn :)
Beste Raimon, bedankt veur dien antwoord jong ;)

Echter is het probleem nog niet helemaal opgelost, zie het forum
Laatst gewijzigd door Markvm op 20 nov 2007, 17:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Raimon
Contacteer:

Bericht door Raimon » 20 nov 2007, 17:08

Ik zie niet echt een probleem met de footer :?

Markvm

Bericht door Markvm » 20 nov 2007, 17:17

Raimon schreef:Ik zie niet echt een probleem met de footer :?
Ik ook niet meer, terwijl ik niets meer heb gewijzigd. Maar nu zie ik een probleem aan de linkerkant terwijl dit een uurtje geleden weer niet zichtbaar was.

Markvm

Bericht door Markvm » 22 nov 2007, 11:07

Na een aantal maal refreshen heb ik 2 'vervormde' templates gezien:
Hier bij de footer
En hier aan de linkerkant

Markvm

Bericht door Markvm » 28 nov 2007, 15:30

Ik heb de hele prosilver herstijl handleiding nogmaals doorgevoerd met hetzelfde resultaat. De linkerkant van de skin is f*cked up :o Ik kan zelf maar geen oplossing bedenken/vinden voor dit probleem. Een ding is zeker: de fout zit in de shoots_boarders.css want als ik de images+css van de niet-transparante borders gebruik zijn er geen problemen met de skin.

Is er iemand die een oplossing weet? Raimon reageert niet op PM :roll:

Plaats reactie