E-Tech Style niet zichtbaar
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

E-Tech Style niet zichtbaar
Ik heb de E- Tech style geïnstalleerd en geactiveerd, maar de default style subsilver blijft actief?
Hoe kan ik de E-Tech style zichtbaar maken?
Gr / N VG
Hoe kan ik de E-Tech style zichtbaar maken?
Gr / N VG
Re: E-Tech Style niet zichtbaar
Door de optie Maak standaardstijl: op Ja te zetten. 

Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Dat staat al op ja, maar de subsilver blijft heersen!bbjimbb schreef:Door de optie Maak standaardstijl: op Ja te zetten.
Misschien moet je in je gebruikerspaneel onder Forum instellingen je stijl op E-Tech zetten. 

Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Ook al gedaan, maar nog steeds alleen prosilverbbjimbb schreef:Misschien moet je in je gebruikerspaneel onder Forum instellingen je stijl op E-Tech zetten.
Nog opties om de zaak aan de gang te kriijgen???
Gr
Nico VG
Gr
Nico VG
Heb je de stijl E-Tech voor zowel het forum als voor je eigen profiel ingesteld als standaard.
Zet in je beheerderspaneel eventueel de optie Overschrijf gebruikersstijl: op ja.
Zet in je beheerderspaneel eventueel de optie Overschrijf gebruikersstijl: op ja.
Groetjes Niek
Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.
Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.
Bedankt voor de adviezen.
Ik heb nu de E-Tech style als standaard ingesteld.
Pro Silver moest eerst helemaal verwijderd worden, voordat E-Tech zichtbaar werd.
Alles werkt nu inclusief de Nederlandstalige toetsen.
Nico VG
http://www.fotomateforum.net
Ik heb nu de E-Tech style als standaard ingesteld.
Pro Silver moest eerst helemaal verwijderd worden, voordat E-Tech zichtbaar werd.
Alles werkt nu inclusief de Nederlandstalige toetsen.
Nico VG
http://www.fotomateforum.net