Ik heb 3 vragen over mijn forum:
http://img360.imageshack.us/img360/6874/forumbx6.png
1. Hoe krijg ik deze tekst grijs (#898989) en verander ik het letter type?
2. Hoe kan ik dat grijze vak wit maken (#FFFFFF)?
3. Hoe maak ik deze text vet en haal ik het cursief weg?
Ik hoop dat iemand me snel kan helpen.
Met vriendelijke groet, Upsilon.
Drie vraagen
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

- fulleffect
- Contacteer:
Re: Drie vraagen
dit kan je allemaal vinden in de css bestanden die te vinden zijn in de map styles/jouwstyle/theme/ je zal even moeten zoeken hoe of wat. als je de naam van de style weet kunnen we je iets verder helpen.
Voor vraag 1 en 2 moet je zijn in het bestand:
En als je iets hebt aangepast moet je het thema verversen in het ACP bij het tabblad stijlen.
Vraag 3, kan je aanpassen in
Je kan ook de optie "Hercompileer oude stijl componenten:" aanzetten bij 'ACP >> Algemeen >> Instellingen serverprestatie' tijdens het bewerken van stijlen zodat je niet steeds de thema/template sets handmatig moet versen.
Zorg wel dat je deze optie weer terug zet op Nee zodra je klaar bent.
./styles/prosilver/theme/colours.css
En als je iets hebt aangepast moet je het thema verversen in het ACP bij het tabblad stijlen.
Vraag 3, kan je aanpassen in
./styles/prosilver/template/index_body.html
bij LEGEND de em
vervangen in strong
en daarna de template verversen op dezelfde manier als het thema.Je kan ook de optie "Hercompileer oude stijl componenten:" aanzetten bij 'ACP >> Algemeen >> Instellingen serverprestatie' tijdens het bewerken van stijlen zodat je niet steeds de thema/template sets handmatig moet versen.
Zorg wel dat je deze optie weer terug zet op Nee zodra je klaar bent.
Dat is Prosilver. Maar nu gebruik ik weer subsilver2.fulleffect schreef:dit kan je allemaal vinden in de css bestanden die te vinden zijn in de map styles/jouwstyle/theme/ je zal even moeten zoeken hoe of wat. als je de naam van de style weet kunnen we je iets verder helpen.