Legende forum symbolen.

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
danny1969
Contacteer:

Legende forum symbolen.

Bericht door danny1969 » 05 nov 2008, 10:54

Hallo,

Ik kreeg de vraag of het niet mogelijk is om een legende te hebben van wat alle forum symbolen betekenen onderaan het forum. Dit voor de stijl prosilver (dus iets zoals bij subsilver2 staat).

Kan dit op een gemakkelijke manier geplaatst worden? En in welke zaken plaats ik waar wat?

Alvast bedankt, Danny ;)
Laatst gewijzigd door danny1969 op 06 nov 2008, 09:34, 2 keer totaal gewijzigd.

Coen

Re: Legende forum symbolen.

Bericht door Coen » 05 nov 2008, 12:02

De plaatjes die daar gebruikt worden staan in styles/prosilver/imageset/(<TAAL>).

Met een beetje HTML en CSS kun je deze legenda prima bouwen.

Pascal
Contacteer:

Bericht door Pascal » 05 nov 2008, 12:06

Dit moet je natuurlijk wel aanpassen in:

FTP->styles/uwstijl/templates/overall_footer.html ;)
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
You cut me open

Coen

Bericht door Coen » 05 nov 2008, 12:10

Dat kan, maar ik denk het niet. Ik zou het plaatsen in styles/prosilver/template/forumlist_body.html en een aparte legenda voor styles/prosilver/template/viewforum_body.html, aangezien je het niet op élke pagina wilt hebben natuurlijk.

danny1969
Contacteer:

Bericht door danny1969 » 05 nov 2008, 13:12

Het is inderdaad de bedoeling dat ze staan waar ze gebruikt worden. De plaatjes wist ik wel staan maar wist niet goed in welke template ik ze moest plaatsen. Dus ga ik ze niet in mijn footer plaatsen maar in die andere templates.

Thnx, Danny ;)
Dubbelpost samengevoegd
- Bee
:oops: sorry voor de bump maar heb toch nog een vraagje hierover. Kan iemand me vertellen waar in onderstaande dumpen de afbeeldingen staan van Nieuwe berichten, Geen nieuwe berichten,Forum gesloten en in vieuwforum_body ook Nieuwe berichten, ... ? Ik heb het op mijn forumlist_body al in html geplaatst maar zou de manier wel even willen zien hoe het hier staat om bij mij dit eventueel ook op deze manier te doen. forumlist_body viewforum_body Alvast bedankt voor jullie geduld, Danny ;)

edit: heb dit ondertussen al op een nette manier kunnen oplossen met een aangepaste spoiler ;)
Niet dubbelposten binnen 24 uur.
- Bee

Jim
Contacteer:

Bericht door Jim » 06 nov 2008, 15:48

Als ik het zo snel even zie is het dit stukje die de symbolen op het scherm tovert. :)

Code: Selecteer alles

<div class="activeusers">
    <div class="row2">
        <table class='icons' cellspacing="0">
            <tr>
                <td width="5%" nowrap="nowrap">
                    {FOLDER_NEW_IMG} &nbsp;<span class="desc">{L_NEW_POSTS}</span>
                    <br />{FOLDER_HOT_NEW_IMG}&nbsp;<span class="desc">{L_NEW_POSTS_HOT}</span>
                    <br />{FOLDER_LOCKED_NEW_IMG}&nbsp;<span class="desc">{L_NEW_POSTS_LOCKED}</span>
                </td>
                    {FOLDER_IMG} &nbsp;<span class="desc">{L_NO_NEW_POSTS}</span>
                    <br />{FOLDER_HOT_IMG}&nbsp;<span class="desc">{L_NO_NEW_POSTS_HOT}</span>
                    <br />{FOLDER_LOCKED_IMG}&nbsp;<span class="desc">{L_NO_NEW_POSTS_LOCKED}</span>
                </td>
                    {FOLDER_ANNOUNCE_IMG} &nbsp;<span class="desc">{L_ICON_ANNOUNCEMENT}</span>
                    <br />{FOLDER_STICKY_IMG}&nbsp;<span class="desc">{L_ICON_STICKY}</span>
                    <br />{FOLDER_MOVED_IMG}&nbsp;<span class="desc">{L_TOPIC_MOVED}</span>
                </td>

</tr>
        </table>

</div>
</div> 
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

danny1969
Contacteer:

Bericht door danny1969 » 07 nov 2008, 15:16

Thnx Jim ;)

Plaats reactie