Prosilver via Colorizelt niet zichtbaar voor instalatie

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
David
Contacteer:

Prosilver via Colorizelt niet zichtbaar voor instalatie

Bericht door David » 28 mar 2009, 12:32

Beste mensen,

Ik heb gisteren via http://beta.colorizeit.com/ de stijl prosilver van kleur veranderd. Ik heb het nederlandse taal pakket erbij gevoegd en het bestand gedownload. Vervolgens geupload naar de server, Maar als ik dan me stijl wil gaan instaleren is deze niet zichtbaar :( Weet iemand misschien waar dit aan kan ligen? Ik weet overgens zeker dat hij op de goede locatie staat.

Groet David
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Jim
Contacteer:

Re: Prosilver via Colorizelt niet zichtbaar voor instalatie

Bericht door Jim » 28 mar 2009, 13:26

Stijlen gemaakt door ColorizeIt! krijgen altijd de naam toegewezen van de originele stijl. En als die al aanwezig is zal de stijl niet worden getoont. Je moet dus even in style.cfg name = prosilver, veranderen in de naam die je je nieuwe stijl wil geven. Dit moet je ook doen in de template, imageset en theme map. Daar moet je ook even de .cfg bestanden aanpassen.

Vergeet niet ook de mapnaam van de stijl aan te passen, mocht je dat nog niet gedaan hebben.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

David
Contacteer:

Re: Prosilver via Colorizelt niet zichtbaar voor instalatie

Bericht door David » 28 mar 2009, 15:00

Oke bedankt;) Ik heb het anders geprobeerd. Toen je die uitleg gaf ging er een lampje branden. Ik download de map als prosilver, die naam heb ik veranderd en toen deed die het ook al gewoon. Dus gewoon de download naam veranderen werkt dus ook :mrgreen:
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Plaats reactie