- Modificatie & Versie: Poll Opties mod (nog te maken)
Directe link naar de modificatie: is er nog niet
Adres van je forum: http://www.digitalscrapping.eu/forum2
phpBB versie: 3.04
Heb je onlangs een andere modificatie of stijl geïnstalleerd? nee
Wat is het probleem? ik wil de poll opties horizontaal of in een tabel krijgen
op ons forum heb ik de gallery mod van Nick Vergessen geïnstalleerd. Onze gebruikers hebben allemaal hun eigen album, en er zijn ook wedstrijd albums. De wedstrijden worden aangekondigd in een apart forum, per wedstrijd een apart topic.
Als de inzendtermijn voor een wedstrijd is verstreken, moet er gestemd worden over de inzendingen. Dat kan natuurlijk dmv een poll, en ik heb ook al een scriptje waarmee ik alle inzendingen uit een bepaald album direct als poll opties onder elkaar gezet krijg, zodat ik dat alleen nog maar in de te maken poll hoef te plakken.
Maar onze wedstrijden gaan altijd over grafische dingen, en de poll opties zijn dan ook de thumbnails van hun inzendingen.
Als je hier even zou kijken, zie je dat al die pollopties in een lange rij onder elkaar staan. Je scrollt je een ongeluk om alles te kunnen zien, en dan zijn het er nu nog niet eens heel veel.
Wat ik graag wil, is dat die pollopties in een tabel komen te staan, zoals ongeveer op de indexpagina van de Gallery.
Ik kan heus wel een tabel maken, maar dan moet ik wel weten in welke file, waar staat de code voor de pollopties ergens en zijn er misschien meerdere files die dan aangepast moeten worden? Ik zou zoiets 5 opties naast elkaar willen hebben, aantal rijen afhankelijk van de hoeveelheid opties (max 127).
Wie zou me hierbij een handje kunnen helpen? Alvast heel erg bedankt voor het meedenken!